Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!

Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.

Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.

Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.

309 Ervaringen

10101

Super blij met de taart en macarons voor onze bruiloft! Prachtig gemaakt en heel smaakvol. We hebben veel complimenten gekregen!

Joyce .
Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het een feestje om jullie taart te mogen maken.
01-06-23
10101

Onze bruidstaart besteld bij Enjoy-Cakes. Na een leuke proeverij een taart met 2 smaken gekozen opgemaakt met bloemen uit het trouwboeket. Het resultaat was geweldig!

Joyce .
Dankjewel! Wij vonden het ook fantastisch deze mooie taart te mogen maken :D
30-05-23
10101

Wij hebben erg genoten van de onwijs mooie en lekkere taart! Fijn en goed gesprek aan vooraf gegaan met de smaken die je kon proeven.

Joyce .
Dankjewel Denise :D De proeverij is altijd een leuk voorproefje! Fijn te horen dat je ook de proeverij zo fijn vond. :D
24-05-23
10101

Mooie , lekkere bruidstaart

Joyce .
Dankjewel! Fijn te horen dat jullie hebben genoten
22-05-23
10101

Super goed en leuk ontvangen bij de proeverij. Wat betreft de daadwerkelijke bestelling werd er goed naar onze wensen geluisterd. De uiteindelijke taart was echt fantastisch en helemaal naar wens!

Joyce .
Dankjewel voor de mooie review! fijn dat jullie hebben genoten :D
22-05-23
10101

Enjoy-Cakes heeft een super lekkere en mooie taart gemaakt voor onze bruiloft. Het begon met een buidstaartproeverij. Je kan zelf smaken kiezen om te proeven. Er worden 3 kleine taartjes gemaakt met de gekozen smaken en ook verschillende buitenkanten, zodat je daar een keuze in kan maken. Er wordt goed meegedacht en iedereen van Enjoy-Cakes is super enthousiast. De communicatie is altijd heel soepel verlopen. De bloemen op de taart zijn met de bloemist onderling afgestemd en daar hadden wij geen omkijken naar. De bruidstaart was nog mooier en lekkerder dan wij gedacht hadden. Enjoy-Cakes is zeker een aanrader!!

Joyce .
Fijn te horen dat jullie zo hebben genoten! Altijd leuk om zo'n speciale taart te maken :D
22-05-23
10101

Na een heel leuke taart proeverij mooie plannen gemaakt voor onze bruidstaart.

Later kreeg ik toch wat meer daggasten maar de taart groter maken was ook geen probleem! Samen met de verse bloemen van de bloemist was het een plaatje van een taart.

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden. Wij vonden het heel erg leuk om jullie te ontmoeten en voor jullie een droomtaart te maken. Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien.
04-05-23
10101

een heerlijke taart waar iedereen nog een stukje van wilde hebben! bijna een jaar van te voren de taart besproken wat geen probleem was bij Joyce. wij wilde een taart hebben die mensen deed denken aan waar wij van houden: de natuur. dit is zeer goed gelukt! mensen waren verrast door de taart en vonden de smaken heerlijk! de communicatie zowel telefonisch als per mail was goed en niks was te veel gevraagd!

nogmaals bedankt voor de heerlijke taart we komen zeker terug (maar dan voor verjaardagtaarten 🙂

Joyce .
Fijn te horen Debbie! Dankjewel! We zien jullie snel weer verschijnen voor een mooie verjaardagstaart ;)
04-05-23
9,5101

Een super ervaring gehad met Enjoy-cakes!
Via de website was het heel makkelijk om een bruidstaart proeverij te plannen, je kon hier een aantal smaken selecteren die ze gingen voorbereiden. Bij de proeverij kwamen nog een paar andere smaken ter sprake die we ook graag wilde proeven, dit was geen enkel probleem en er werd meteen mee gedacht.
Na de keuze in smaken te hebben gemaakt begon het bedenken van de vormgeving van de taart, op basis van onze voorbeeld foto’s hebben ze een prachtige taart neer gezet. Precies zoals wij hem in gedachte hadden en deze sloot mooi aan bij onze bruidsbloemen.
Ook het leveren van de taart op locatie was geen enkel probleem.
De prijs was iets hoger dan verwacht, maar de mooie taart en lekkere smaakbeleving van onszelf en onze gasten maakt dat weer helemaal goed.

Joyce .
Dankewel voor jullie mooie woorden! Wij vonden het een feestje deze mooie taart voor jullie te mogen maken :D
28-04-23
9,5101

Ze hadden vooraf goed naar onze wensen geluisterd en mee gedacht om deze zo goed mogelijk vorm te geven.
Het team is super enthousiast en hebben super goed werk geleverd.
Onze bruidstaart zag er super uit en smaakte verrukkelijk!

Joyce .
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van de taart :D En dat jullie de service zo fijn hebben ervaren! Daar doen we het voor :D Dankjewel!
17-04-23
10101

Wat hebben wij een prachtige taart ontvangen van Enjoy-cakes! Het begon met de proeverij wat al een feestje was! Samen met onze 2 dochters mochten we 3 smaken kiezen om te proberen. Erg leuk. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en geadviseerd waar nodig. Met een prachtige, en niet onbelangrijk, heerlijke taart als resultaat!

Joyce .
Dankjewel Sietske en Vincent! Wij vonden het een feestje deze taart voor jullie te maken :D
07-04-23
10101

We kregen de taart cadeau van onze ouders, dus heb ik samen met mijn moeder de taart uitgekozen. Eigenlijk gingen we op de bonnefooi langs om een taart te bestellen, Joyce verwelkomde ons hartelijk en nam echt de tijd voor ons! Als kers op de taart stelde ze voor om een aantal smaken te proeven! We hebben onze bruiloft in Efteling Bosrijk gevierd en de taart paste helemaal binnen het thema, er werd echt met ons meegedacht! Het eindresultaat was exact zoals we hadden besproken en de smaken waren heerlijk. We zouden Enjoycakes dus zeker aanraden!

Joyce .
Dankjewel Denise en Bob voor jullie mooie woorden! Wij vonden deze taart ook echt een feestje om te maken voor jullie! Echt efteling stijl :D
29-03-23
10101

De taart was prachtig en paste perfect bij de hele sfeer van de bruiloft. Naast de mooie uitstraling was hij ook nog eens super lekker, wij hebben er van genoten en ook veel complimenten van onze gasten mogen ontvangen!

Joyce .
Dankjewel Rodney en Senne! Fijn te horen dat jullie zo hebben genoten van de bruidstaart :D
10-03-23
10101

Heel fijne ontvangst bij Enjoycakes en alle tijd werd genomen om de mogelijkheden door te nemen voor onze perfecte taart. De taart was prachtig en erg lekker!

Joyce .
Bedankt voor de lieve woorden. Graag tot een volgende x!
01-12-22
10101

De taart was echt super, heerlijke smaken kan je uit kiezen! Ze helpen meedenken en als je iets afwijkend wilt is dat geen probleem. Je wordt helemaal ontzorgt. Echt een topbedrijf!

Joyce .
Bedankt voor de lieve woorden. Graag tot een volgende x!
01-12-22
10101

De taart was echt super, heerlijke smaken kan je uit kiezen! Ze helpen meedenken en als je iets afwijkend wilt is dat geen probleem. Je wordt helemaal ontzorgt. Echt een topbedrijf!

10101

Service en resultaat omtrent onze bruidstaart waren top. Er werd goed meegedacht en de taart zag er fantastisch uit!

Enige smetje in mijn optiek was dat we soms wat lang moesten wachten op een reactie.

Joyce .
Bedankt voor de leuke review. Wij vonden het een feestje om jullie taart te maken. Wij gaan er beter op letten om de communicatie vlotter te laten verlopen.
18-11-22
10101

Zeer vriendelijk en professioneel en konden ons goed helpen met een taart te designen aangezien we zelf eigenlijk nog niet goed een idee hadden hoe we die wilden.
De taart zelf was ook prachtig en zeer lekker!

Joyce .
Bedankt voor jullie lieve woorden Michelle en Olivier. Wij vonden het heel erg leuk om voor jullie een droomtaart te maken. Bedankt voor het vertrouwen. Zoete groet, team Enjoy-Cakes.
10-11-22
10101

We hebben onze sweet table geheel door Enjoy-Cakes laten verzorgen! Met 150 gasten was het best een opgave om een passende bruidstaart te maken, maar Joyce heeft ons hier super bij geholpen en geadviseerd! Uiteindelijk hebben we (door haar tips) gekozen voor 3 bruidstaarten, macerons en cakepops. We hebben de bruidstaarten in verschillende smaken gekozen. De smaken mochten we allemaal voorproeven in de winkel! Echt heel erg leuk om te doen!! Ook de macerons en cakepops mochten we voorproeven. Een week voor onze bruiloft heeft Enjoy-Cakes nog contacr gezocht om alles dubbel te checken, hele fijne communicatie!
Ik had pinterest plaatjes opgezocht van hoe ik de taarten graag eruit wilde laten zien van en Enjoy-Cakes heeft deze echt perfect nagemaakt! De taarten waren prachtig maar vooral heel erg lekker! Je proefde heel goed dat ze vers waren! We hebben ook veel complimenten gekregen van onze gasten dat het er prachtig uitzag maar ook nog eens heel lekker smaakte! Ook de bedankjes voor onze gasten (cakepops) hier besteld en super leuk ingepakt om mee te geven aan onze gasten! Kortom, SUPER tevreden en zou Enjoy-Cakes zeker aanraden!!

Joyce .
Wauw, wat een mooie review! Dank jullie wel. Het was een feestje om voor jullie zoveel moois te mogen maken. Graag tot een volgende keer!
05-11-22
9,0101

We hebben een lekkere proeverij gehad bij EnjoyCakes en de keuze van de smaak was snel gemaakt. Op de dag zelf zag de taart er mooi uit en hij was heerlijk!

Joyce .
Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het een feestje om jullie taart te mogen maken.
05-11-22
10101

Na een heerlijke proeverij, snel onze droomtaart op papier gezet. Op de dag zelf was de taart nog beter dan verwacht. Echt geweldig mooi & hij was heeerlijk! Het contact met Enjoy-cakes was erg prettig & ze dachten goed met ons mee!”

Joyce .
Wat een lieve woorden. Wij vonden het geweldig om voor jullie de droomtaart te mogen maken. Graag zien we jullie nog eens terug. Zoete groet, team Enjoy-Cakes.
03-11-22
10101

Beste Joyce
We hebben zo genoten van jullie Bruidstaart!
De chefs van de cateraar zeiden zelfs dat het heel lang geleden was dat ze zo’n lekkere Bruidstaart hadden geproefd !

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden. Wij vonden het heel erg leuk om jullie te ontmoeten en voor jullie een droomtaart te maken. Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien. Zoete groet.
01-11-22
10101

Heerlijke taart en zo fijn dat je kan proeven en samen tot een geweldig eindproduct kan komen.
Smaken zijn geweldig zo lekker dat wij een vijfde laag hebben toegevoegd aan onze taart.

Joyce .
Wat een lieve woorden. Wij vonden het geweldig om voor jullie de droomtaart te mogen maken. Graag zien we jullie nog eens terug :D
01-11-22
10101

Na een leuke proeverij en bespreking van onze wensen, met een goed gevoel weggegaan. We waren erg blij met het eindresultaat en zullen zeker voor ons jubileum nog een taartje halen.

Joyce .
Dankjewel! :D Fijn dat jullie hebben genoten! We maken graag nog een mini versie van de taart voor jullie :D
24-10-22
10101

Voor onze bruiloft hebben wij een taart besteld bij Enjoy cakes. Alleen het proeven was al een feestje, wat een heerlijke taarten! We zijn geweldig vriendelijk geholpen door Joyce. Ze luisterd goed naar je wensen. Het eindresultaat was in 1 woord super. Mooi voor het oog en overheerlijk!
Zeker een aanrader!

Joyce .
Dankjewel voor deze mooie woorden :D Fijn dat wij deel mochten uitmaken van jullie dag!
24-10-22
10101

Super blij dat we Enjoy-Cakes als leverancier voor onze bruidstaart hadden. De eerste afspraak kregen we een proeverij waardoor een aantal heerlijke smaken mochten uitproberen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en de taart is orwchtig geworden! De taart was helemaal naar wens, zowel qua smaak als uiterlijk!

Joyce .
Dankjewel voor het schrijven van jullie review. Wij danken jullie voor het vertrouwen.
20-10-22
10101

Mede dankzij Enjoy-cakes was onze dag perfect ❤️
De bruidstaart voldeed aan al onze wensen, hij was super mooi (eigenlijk te mooi om op te eten☺️) en bovenal was hij heerlijk ???? ook de voorproeverij was enorm fijn, Joyce nam de tijd voor ons, luisterde naar onze wensen en dacht met ons mee! Echt een aanrader ????????

Joyce .
Dankjewel voor het schrijven van jullie review. Wij danken jullie voor het vertrouwen.
20-10-22
10101

Mede dankzij Enjoy-cakes was onze dag perfect ❤️
De bruidstaart voldeed aan al onze wensen, hij was super mooi (eigenlijk te mooi om op te eten☺️) en bovenal was hij heerlijk ???? ook de voorproeverij was enorm fijn, Joyce nam de tijd voor ons, luisterde naar onze wensen en dacht met ons mee! Echt een aanrader ????????

Joyce .
Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het een feestje om jullie taart te mogen maken.
20-10-22
10101

Geweldige service! Vooral ook flexibel en meedenkend. Smaken zijn letterlijk een explosie in je mond waar mijn gasten en ik nog over praten.

10101

Ik kan Enjoy cakes aan iedereen aanbevelen. De eerste kennismaking is al een feestje en de taarten zijn super lekker. Heerlijk luchtig en met fantastische smaken. De taart wordt keurig optijd gebracht en de communicatie is perfect.

10101

Enjoy cakes heeft onze trouwtaart gemaakt. Vanaf de eerste kennismaking met Joyce voelde het juist. De taart was heerlijk (smaak champagne framboos) , fris en zag er prachtig uit! Ook de samenwerking met onze bloemist Studio Floret ging heel soepel! Geen omkijken naar gehad. Echt een aanrader!

Joyce .
Wat super fijn dat alles zo naar wens was. Wij vonden het geweldig om jullie bruidstaart te mogen maken. Graag tot ziens.
07-10-22
10101

Wij hadden als thena strand. Bovdnop twee zeepaarden die ons simuleerde. Te mooi om op te eten de spaak was met passievrucht ook erg lekker

10101

Wij zijn super tevreden over dit bedrijf. Er is goed naar onze wensen geluisterd en er werd goed meegedacht!

Joyce .
Bedankt voor de mooie review! Graag tot een volgende keer!
04-10-22
9,5101

Wat een geweldige ervaring! Wij hebben een prachtige bruidstaart mogen ontvangen op onze bruiloft. Vooraf kregen wij een leuke proeverij en een gesprek om onze wensen te bespreken. Leuk geregeld! In de week can de bruiloft namen zij nog even contact met ons op om alles door te spreken (erg fijn, want wij vinden extra bevestiging en duidelijkheid fijn). Verder erg prettig dat zij de taart konden bezorgen op de locatie. Het was een heerlijke en mooie bruidstaart! Wij raden ieder bruidspaar aan om bij Enjoy Cakes de bruidstaart te bestellen.

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden! :) Fijn dat jullie hebben genoten van de taart en alles eromheen :D
26-09-22
9,0101

Ik kende Enjoy Cakes al van mijn vorige werk waar we vaker hebben samengewerkt. Toen we opzoek gingen naar onze trouwtaart was de keuze ook snel gemaakt! Joyce is spontaan, neemt de tijd voor je en maakt prachtige taarten die ook nog eens heerlijk smaken. Ook het voorproeven bij Enjoy Cakes heeft zeker bijgedragen aan de voorpret voor de bruiloft! En is er een smaak die niet op het lijstje staat? Geen probleem, Joyce mixt het waar je bij staat waardoor je taart echt gepersonaliseerd is! Enjoy Cakes is zeker een aanrader, we hebben genoten!

Joyce .
Wat een lieve woorden van jullie! Wij vonden het een feestje om voor jullie een prachtige bruidstaart te maken. Wij hopen jullie nog eens terug te zien. Veel geluk samen.
22-09-22
10101

Het viel gewoon helemaal stil toen de taart binnenkwam!! Hij was boven verwachting mooi en de cupcakes en cakepops paste er 100% bij. Inverband met mijn gluten intolerantie was alles volledig glutenvrij. Dit was geen enkel probleem voor Enjoy cakes en de smaak was ook echt heerlijk. Totaal niet droog zoals je vaak heb met glutenvrije taarten. Heel veel gasten zijn naar ons toe gekomen om te zeggen hoe lekker de taart was. Echt super tevreden over Enjoy cakes. Alles was top van communicatie tot levering tot smaak en de looks.

Joyce .
Wat een prachtige woorden. Zo fijn om te horen dat de taart zo naar jullie wens was. Wij vonden heel erg leuk om jullie bruidstaart te mogen maken. Wij hopen jullie nog eens terug te zien.
15-09-22
Pink Lemon Cards