Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!

Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.

Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.

Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.

309 Ervaringen

10101

De taart was in alle opzichten perfect! Zag er top uit en smaakte heerlijk! Alles was goed geregeld en de communicatie was top! Dankjewel voor dit pronkstuk 🙂

Joyce .
Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat alles perfect was en dat je van de taart hebt genoten. Heel graag gedaan!
08-09-23
9,5101

We kijken terug op een geweldige dag, waarin de bruidstaart ook één van de hoogtepunten was. Hij zag er zo mooi uit! Veel reacties op gekregen dat de taart echt PRACHTIG was, zeker met de mooie bloemen erbij. Daarnaast smaakte hij ook heel erg lekker. Lief team van Enjoy-Cakes, super bedankt voor de taart, jullie leveren echt top werk. Vanaf het eerste contact, de mini proeverij tot de uiteindelijke taart was alles perfect geregeld. Jullie zijn de beste.

Joyce .
Wat geweldig om te horen dat de bruidstaart een hoogtepunt was en dat jullie er zo van hebben genoten! We zijn vereerd om deel uit te maken van jullie speciale dag en waarderen je lieve woorden enorm
08-09-23
10101

Bruidstaart en sweet table ontzettend lekker

Joyce .
Bedankt voor je compliment! We zijn blij dat je van de bruidstaart en sweet table hebt genoten.
08-09-23
10101

Wat een aanrader deze zaak!
van begin tot eind zo netjes geholpen. En netjes op locatie bezorgd zoals gewenst. Goede communicatie met Enjoy cakes! Wat doen ze het geweldig. En dan de taart zowel buiten prachtig en binnen heerlijk van smaak: wij hebben genoten! Dank jullie wel. En ik raad jullie zeker aan!!

Joyce .
Dank je wel! We zijn blij dat je zo tevreden bent en hebt genoten van de taart. We waarderen je aanbeveling!
08-09-23
10101

Een prachtige en heerlijke taart! Super hoe ze ook samenwerken met onze bloemenzaak om er verse bloemen op te verwerken

Joyce .
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij dat je genoten hebt van de taart en de verse bloemendecoratie. ????????
24-08-23
10101

Wij hebben onze bruidstaart laten maken bij Enjoy-Cakes. Een snoezig leuke bakkerij in het centrum van Spijkenisse. Tijdens de proeverij werden we goed geadviseerd en geinformeerd door Joyce en we mochten uit diverse smaken kiezen. Als we contact met ze hadden werden we ook echt snel en goed geholpen. Op onze bruiloft zelf was de bruidstaart al bezorgd voor de ceremonie en wat zijn wij blij verrast toen we de taart voor het eerst zagen. Hij was prachtig versierd en niet onbelangrijk, hij was heerlijk!! We hebben ook veel complimenten van onze gasten gekregen. Ik zou dan ook voor het laten maken van een prachtige (bruids)taart kiezen voor Enjoy-Cakes.

Joyce .
Dank voor het delen van jullie ervaring! We zijn blij dat jullie genoten hebben van onze bruidstaart. Prachtig versierd en heerlijk volgens jullie en de gasten. We waarderen het vertrouwen en de aanbeveling. ????????
22-08-23
10101

Heerlijk proeven en precies wat we wilden. Meedenken vanuit hun ervaring. Super fijn dat de taart niet te zoet is. Daar houden wij niet van. Een frisse taart die keurig op locatie geleverd is. En nog een doos voor het restant goed mee naar huis te kunnen nemen. Een echte aanrader.

Joyce .
Heel erg bedankt voor het aanbevelen van onze diensten, dat betekent veel voor ons. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! ????????
22-08-23
10101

Wat een mooie en vooral heerlijke taart. Ook enorm veel complimenten gekregen over de smaak mango/passievrucht. Prima communicatie, vriendelijke mensen en komen gemaakte afspraken helemaal na! Een verdiende dikke 10!

Joyce .
Hartelijk dank voor jullie prachtige feedback! We zijn ontzettend blij dat jullie zo hebben genoten van de taart en dat de smaakcombinatie mango/passievrucht in de smaak is gevallen
22-08-23
10101

Wij hebben een fantastische ervaring gehad met Enjoy-Cakes. Van de zeer gezellige tasting tot het zien en proeven van onze heerlijke bruidstaart op de dag zelf. Ontzettend bedankt team Enjoy-Cakes voor het meedenken, advies en zeer vriendelijke communicatie! Wij hebben enorm genoten van het hele process en de taart was een groot success 🙂

Joyce .
Wat geweldig om te horen dat jullie zo'n fantastische ervaring hebben gehad. Wij hebben ons uiterste best gedaan om jullie te helpen en adviseren. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring!
22-08-23
10101

Wij zijn echt ontzettend blij met Enjoy Cakes!! Ze zijn super vriendelijk, heel erg behulpzaam, denken heel goed mee over verschillende dingen, waaronder ook gasten met bepaalde allergieën. De proeverij was al super lekker en heel gezellig en we werden heel warm ontvangen en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Er was altijd ruimte voor vragen! Van begin tot eind werd er heel goed gecommuniceerd! En de taart op onze trouwdag was zo prachtig en overheerlijk! We kregen ook heel veel complimenten hierover van onze gasten. Enjoy Cakes really made our day!

Joyce .
Wat fijn om te horen dat de communicatie vanaf het begin tot het einde vlekkeloos verliep. En natuurlijk, de kers op de taart (letterlijk!) was de prachtige en overheerlijke taart op jullie trouwdag. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Graag zien we jullie nog eens terug!
10-08-23
10101

“We hebben eerst een proeverij gehad bij Enjoy cakes. Hier werden we heel hartelijk ontvangen en hebben we onze ideeën besproken. De proeverij was heerlijk. Tijdens deze proeverij hebben we een keuze gemaakt voor onze taart. Communicatie liep goed , taart was op tijd geleverd bij onze trouwlocatie en was helemaal naar onze wens. Smaak was top! Wij raden enjoy cakes echt aan.

Joyce .
Wat fantastisch om te horen dat jullie ervaring bij Enjoy Cakes zo positief was!. Heel fijn om te weten dat de communicatie soepel verliep en dat de taart op tijd en volgens jullie wensen werd geleverd op de trouwlocatie. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Graag tot een volgende keer! ????????????????‍♂️
10-08-23
10101

Onze bruidstaart was heerlijk! Ik zou iedereen de combinatie framboos en witte chocolade aanraden. De taart is vol van smaak en lekker luchtig. Daarnaast zijn we goed geholpen door lieve en enthousiaste Joyce!

Joyce .
Wat geweldig om te horen dat jullie bruidstaart zo heerlijk was! De combinatie van framboos en witte chocolade is inderdaad verrukkelijk. Het is altijd fijn om te weten dat jullie goed geholpen zijn door ons ????????
10-08-23
10101

Wij hebben een hele fijne proeverij vooraf gehad waarbij wij onze wensen konden bespreken. In het begin vond ik het best lastig om een keuze te maken en hier kreeg ik de tijd en ruimte voor. Tussendoor hebben we toch nog wat wensen gehad en dat konden we altijd bespreken met Enjoy-Cakes. We waren erg blij met het eindresultaat en de taart smaakte erg goed. Ook namens de gasten.

Joyce .
Wat een lieve woorden. Wij vonden het geweldig om voor jullie de droomtaart te mogen maken. Graag zien we jullie nog eens terug
04-08-23
10101

Ontzettend blij met onze bruidstaart van Enjoy cakes! Hij was prachtige en heerlijk! Toen we een afspraak hadden om te kijken wat we voor bruidstaart wilde werden we heel fijn geholpen en konden we veel ideeën inbrengen en natuurlijk heerlijke taart proeven. De taart is precies geworden zoals wij voor ogen hadden. Heel erg bedankt!

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden. Wij vonden het heel erg leuk om jullie te ontmoeten en voor jullie een droomtaart te maken. Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien. Zoete groet.
04-08-23
10101

We were already very pleased with the cake-tasting experience. Our wishes and explanations about the cake design were fully understood.
The cake was beautiful and very tasty (also the lactose-free layer). No leftovers. 🙂
We definitely recommend Enjoy Cakes service.

Joyce .
Thank you for the great review!
04-08-23
10101

Een hele fijne afspraak met mijn moeder bij Enjoy-cakes gehad. De bruidstaart is helemaal naar wens gemaakt en was prachtig en heerlijk!

Joyce .
Fijn te horen dat jullie zo hebben genoten! :D
04-08-23
10101

Heel tevreden over onze bruidstaart en sweettable van Enjoy Cakes. Het zag er prachtig uit en de smaak was heerlijk! We vonden vooral het gesprek en de communicatie vooraf erg prettig, we voelden ons helemaal ontzorgd. Op en top professioneel maar met een warm contact, heel erg bedankt!

Joyce .
Fijn te horen! Dankjewel :D
17-07-23
9,8101

Wij maakte kennis met Enjoy Cakes via onze weddingplanner. De proefsessie was goed voorbereid en hebben lekker kunnen proeven. Een paar dagen voor de bruiloft nog contact gehad om alles door te nemen. De taart was super lekker er precies zoals ik het me had bedacht. Super fijne ervaring

Joyce .
Fijn te horen dat jullie hebben genoten!
17-07-23
10101

Wij zijn zeer onder de indruk van de bruilofttaart van enjoy cakes! Meerdere lagen, meerdere smaken, precies zoals we in gedachten hadden. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een taart voor de grote dag!

Joyce .
Dankjewel voor je mooi woorden! Fijn te horen dat de taart in de smaak viel :D
17-07-23
10101
10101

Wij kwamen onaangekondigd binnen, maar werden hartelijk ontvangen en kregen alle benodigde adviezen. En wat een geweldige smaken voor de vullingen. Wij zijn enorm tevreden, want het heeft onze dag gecompleteerd!

Joyce .
Dankjewel Gieta! Fijn te horen dat jullie zo hebben genoten :D
10-07-23
10101

Wij kwamen onaangekondigd binnen, maar werden hartelijk ontvangen en kregen alle benodigde adviezen. En wat een geweldige smaken voor de vullingen. Wij zijn enorm tevreden, want het heeft onze dag gecompleteerd!

Joyce .
Dankjewel Gieta! Fijn te horen dat jullie zo hebben genoten :D
10-07-23
10101

Onze bruidstaart zag er super mooi uit en smaakt super lekker

Joyce .
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van de bruidstaart :D
10-07-23
10101

Enjoy Cakes is een heel fijn bedrijf, heeft goede service en sterke communicatie. Een extra plus is dat je vooraf de mogelijkheid krijgt diverse smaken te proeven, zodat je ook weet wat je later aan je gasten gaat aanbieden. Qua mogelijkheden en styling is niets te gek. Onze bruiloftstaart was geweldig qua smaak en super opgemaakt. Zeker een aanrader op en voor je bruiloft!

Joyce .
Wat een lieve woorden. Wij vonden het geweldig om voor jullie de droomtaart te mogen maken:D Graag zien we jullie nog eens terug.
05-07-23
10101

We hebben genoten van onze taart, donuts, cakepops en nutella hartjes voor onze bruiloft!
Fijn bedrijf! Klantvriendelijk en denken goed mee over de meerdere mogelijkheden.

Joyce .
Leuk te lezen dat jullie zo hebben genoten van de sweettable! Dankjewel voor de mooie review:D
03-07-23
10101

Enjoy cupcakes heeft heerlijke taart en cupcakes gemaakt voor onze bruiloft en ze ook geleverd met decoratie om ze mooi te plaatsen. Super tevreden!

Joyce .
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van de taat en cupcakes! :D Dankjewel voor het vertrouwen :)
30-06-23
10101

Wat was hij prach-tig! Én wat was hij verrukkelijk! De taart van Enjoy-cakes heeft onze al perfecte dag nog perfecter gemaakt. Alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Iedereen heeft ervan kunnen smullen! Dankjullie wel Enjoy-cakes!

Bruidspaar

Mickey & Michelle

Joyce .
Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het een feestje om jullie taart te mogen maken!
26-06-23
10101

Wauw, wat heeft Enjoy-cakes onze dag mede mogelijk gemaakt door een super prachtige bruidstaart te maken. Van alle kanten moest de taart vast gelegd worden omdat deze zo mooi is. De smaak was perfect en de kwaliteit was ook super goed. Ik raad zeker aan om je bruidstaart bij Enjoy-cakes te bestellen.

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden. Wij vonden het heel erg leuk om jullie te ontmoeten en voor jullie een droomtaart te maken. Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien :D
26-06-23
10101

Wij zijn met onze ideeen over een trouwtaart en een Pinterest moodboard naar enjoy cakes gegaan. Ze hebben dit perfect uitgevoerd.

De smaken die ze hebben van de vullingen die wij mochten proeven waren heerlijk. Ook was het perfect om de soorten cakes te kunnen proeven om zo tot de beste bruidstaart te kunnen komen.

Bedankt enjoy cakes!

Joyce .
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van de proeverij en uiteindelijk ook de bruidstaart! Leuk om samen tot een mooie ontwerp te komen :D
22-06-23
10101

Een maand voor onze bruiloft moesten wij door onvoorziene omstandigheden op zoek naar een nieuwe leverancier voor onze bruiloft. Wij kwamen bij Enjoy Cakes terecht, en zijn heel goed door hun geholpen. Ze dachten met ons mee, en hebben zelfs twee kleine lactose- en glutenvrije taartjes in hetzelfde thema als onze bruidstaarten kunnen leveren. De taarten waren heerlijk, en vielen goed in de smaak bij onze gasten!

Bij deze willen wij Enjoy Cakes ook van harte aanraden, omdat ze graag met je meedenken en het contact soepel en ontspannen verloopt. En natuurlijk vanwege de heerlijke taarten!

Joyce .
Zo fijn dat we jullie hebben kunnen helpen! Dankjewel voor jullie mooie woorden! We zien jullie graag nog eens terug :D
22-06-23
10101

Het overleg was heel gezellig en ontspannend, met een aantal mini-taartjes voor ons om het snijden te oefenen en de smaken te proeven. De uiteindelijke taart is exact volgens wensen gemaakt, zowel in smaak als qua uiterlijk.

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden. Wij vonden het heel erg leuk om jullie te ontmoeten en voor jullie een droomtaart te maken. Fijn dat jullie de proeverij zo waarderen :D Wij vinden dit ook erg belangrijk en gezellig! Wij hopen jullie graag nog eens terug te zien.
19-06-23
9,0101

Wat waren wij blij met onze lactose en noten vrije taart! Zelfs onze tatoeage van mickey is erin verwerkt ipv een hartje. Zelfs een proeverij kon wat hartstikke leuk was!

Joyce .
Wat een lieve woorden. Wij vonden het geweldig om voor jullie de droomtaart te mogen maken. Ook erg persoonlijk door de mickey tattoo! Graag zien we jullie nog eens terug! :D
19-06-23
10101

We hebben voor onze trouwerij bij Enjoy Cakes onze trouwtaart besteld. Het ging om een classy taart met Harry Potter elementen. Uiteindelijk is het echt een prachtige taart geworden. Het voorproeven was erg lekker en ze luisteren goed naar je wensen. een echte aanrader.

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden! Wij vonden deze taart ook echt heel tof geworden met alle harry potter elementen :D
12-06-23
10101

In 1 woord geweldig! Alles aan de taart was geweldig, alleen maar complimenten over gekregen.. We zijn heel goed met alles geholpen en wat we ook heel fijn vonden was het begrip voor de verschillende dieetwensen????
We raden jullie zeker aan!

Joyce .
Dankjewel voor je mooie woorden :D Fijn dat iedereen kon meegenieten van al het lekkers :D
12-06-23
10101

Heerlijke taart; veel complimenten gekregen. Mooie taart met verse bloemen zelfde als mijn bruidsboeket. Aanrader!

Joyce .
Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het een feestje om jullie taart te mogen maken. :D
05-06-23
10101

Ik begin gelijk maar met de taart, zó lekker! Verder was de communicatie heel fijn, ons bezoekje om taartjes te proeven was heel gezellig, hebben naar onze wensen geluisterd en denken graag met je mee!

Joyce .
Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten. Dankjewel voor het vertrouwen!
05-06-23
Pink Lemon Cards