Patrick en Tessa van der Heijden
Onze ervaring is begonnen via mijn zus en zwager.
Zij hadden jullie ook als leverancier en waren enorm over jullie te spreken met veel lovende woorden.
Toen onze beleving starten ging dit gepaard met een mooie proeverij.
Hierin proefde we niet alleen de heerlijke smaken van de taarten maar jullie leerde ook een beetje hoe je een taartje moest aansnijden.
En de rest van de taart krijgen wij heerlijk mee.
Alles is bij jullie zogoed geregeld en over alles is na gedacht.
Onze heerlijke smaak van mango passievrucht echt een top taart.
Ook de cupcakes waren zeker de moeite waard en zagen er fantastisch uit.
Ook op onze fantastisch dag hebben jullie alles in de puntjes voor ons verzorgd met de locatie bedankt hier voor.
Heel hartelijk dank voor al jullie werk we hebben genoten.
Wij gaan jullie zeker aanbeveling bij onze vrienden en kennissen
