Heline Bijlsma-Boshoven
Van deze taart wil iedereen eigenlijk nog een stuk zo lekker en mooi was de taart. Heel blij met onze keuze voor enjoy cakes. Echt een aanrader!!
Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!
Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.
Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.
Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.
Van deze taart wil iedereen eigenlijk nog een stuk zo lekker en mooi was de taart. Heel blij met onze keuze voor enjoy cakes. Echt een aanrader!!
De taart was geweldig. Wij raden enjoy-cakes echt aan. Er is geen betere.
“We zijn ontzettend blij met onze bruidstaart van Enjoy Cakes! De taart zag er niet alleen prachtig uit en paste perfect bij onze bruiloft, maar smaakte ook heerlijk. Onze gasten waren vol lof over de smaak en presentatie. Het was duidelijk dat er veel aandacht en vakmanschap in de taart was gestoken. Bedankt voor het creëren van zo’n mooie en heerlijke taart voor onze speciale dag!” 🍰💕
Een prachtige taart van Enjoy-Cakes voor onze bruiloft! Je kunt merken dat zij gespecialiseerd zijn in bruidstaarten, want je wordt helemaal meegenomen in het proces met vele voorbeelden en goede adviezen. Uiteindelijk hebben wij samen een unieke taart gemaakt, helemaal zoals wij dat wilden. Er is ook heel veel moeite gedaan om een van onze gasten te voorzien van een eigen taartje ivm diverse allergieën. Dat is heel erg gewaardeerd. Een dikke 10 voor Enjoy -Cakes.
Het team van Enjoy Cakes bestaat uit enkel toppers! Hele fijne communicatie en laagdrempelig contact over de realisatie van onze wensen gehad. Het eindresultaat mocht er wezen; zowel onze trouwtaart als de bloemencupcakes voor onze gasten waren verrukkelijk!
Fantastische taart en wat was hij lekker! De gasten vonden de taart ook allemaal ook erg lekker en wij hebben ervan genoten. De taart was ook echt prachtig en de service was ook geweldig. Het proeven was een en leuke ervaring en de rest werd vanzelf geregeld, helemaal geweldig.
Vanaf de eerste ontmoeting voelden wij ons op het gemak. Overal werd rekening mee gehouden, onze dromen zijn dankzij een geweldige taart uitgekomen. De taart smaakte bij de eerste proeverij al heerlijk maar was op de dag zelf nog lekkerder! Communicatie was perfect en we zijn het team van Enjoy Cakes voor eeuwig dankbaar!
De taartproeverij was een feest, en ook heel behulpzaam in de keuze die je als bruidspaar gaat maken. Verder luisterde ze goed naar de wensen die we hadden en dachten ze fijn mee over het combineren van bepaalde smaken. De communicatie verliep vlekkeloos.
Al met al een onwijs leuke ervaring met EnjoyCakes en het eindresultaat was super!!!
Wij hebben onze taart bij EnjoyCakes besteld en waren aangenaam verrast. Tijdens het proefmoment hadden we ruim de keuze en was het een gezellige avond. Daarnaast werd er goed naar onze wensen geluisterd en kon je dit goed terugzien in het eindresultaat. De taart was heerlijk en was precies wat we voor ogen hadden.
Naast dit alles vond ik de mondelinge communicatie erg prettig. Iets voor onze bruiloft nam EnjoyCakes telefonisch contact op om alles door te spreken, fijne validatie vonden we. Ook pakten ze zelf de communicatie met de locatie op, scheelde voor ons weer een extra stresspuntje😉.
We raden ze zeker aan!
Wij zijn via onze trouwlocatie bij Enjoy Cakes terecht gekomen. En daarna bleek dat familie van ons ook een aantal jaar geleden bij Enjoy Cakes was geweest.
Bij de proeverij voelde het gelijk al goed. Het was een relaxte, fijne sfeer. Professioneel, maar ook persoonlijk en gezellig. We werden goed meegenomen in alle mogelijkheden en het proces.
Prachtige taart. Precies zoals we wilden. Meerdere complimenten gekregen over de smaak.
Fijne mensen, goeie communicatie en het belangrijkste: overheerlijke taart!
Wij hebben een fantastische ervaring gehad met Enjoy-Cakes. Vanwege mijn allergiëen was het nog even spannend. Enjoy-Cakes heeft dit goed opgepakt en begrepen deze spanning volledig. Al bij het eerste bezoek (proeverij vanaf het eerste koekje bij de thee) was alles tot in de puntjes geregeld. Daar was ons vertrouwen al gewonnen en we hebben een heerlijke taart gehad op onze bijzondere dag!
We zijn ontzettend blij met onze bruidstaart! De smaak champagne-framboos was werkelijk fantastisch – fris, verfijnd en perfect in balans. Onze gasten waren er ook vol lof over en de taart viel bij iedereen enorm in de smaak.
Maar wat ons echt sprakeloos maakte, was het design: wauw! De taart is boven verwachting mooi geworden. Elk detail klopte en het geheel paste perfect bij onze dag. Het was niet alleen een heerlijke traktatie, maar ook een echte blikvanger.
Heel erg bedankt voor dit prachtige én smaakvolle meesterwerk!
After the nice tasting in their beautiful location we decided to go with Enjoy Cakes and they didn’t let us down on our big day. The cake was delivered to the venue as promised and looked spectacular. It was delightful and was thoroughly enjoyed by ourselves and all of it guests. We can heartily recommend Enjoy Cakes and wish to thank them for helping to make our wedding day so special
Enjoycakes heeft een fantastisch mooie en heerlijke taart voor ons gemaakt! In de kleuren van onze trouwkaart en echte bloemen die ook in de boeketten en corsages zaten. Hij was exact wat ik gehoopt had. We hadden de smaak framboos-champagne, heerlijk!
De lekkerste en de mooiste taart ooit.
Service en communicatie met Enjoy cakes is ook fantastisch
Enjoy Cakes was van A tot Z een feestje met een geweldige ervaring en een overheerlijke smaak. Wat begon met de taste test avond, waarbij we heerlijke smaken en combinaties konden proeven en we stapje bij stapje tot onze droomtaart uit kwamen. Geweldig! Zeker een aanrader.
Erg lekkere bruidstaart gemaakt door Enjoy-Cakes. Ook een prettig gesprek vooraf gehad
🌟 Een absolute aanrader! 🌟
Wat een feest was onze taart van Enjoy Cakes! Vanaf het eerste moment dat we haar zagen, wisten we: dit is geen gewone taart, dit is een kunstwerk. Elk detail was met liefde en vakmanschap gemaakt — prachtig om te zien, bijna zonde om aan te snijden!
Maar oh, wat een smaaksensatie! De vulling van perzik-maracuja pornstar martini was ronduit zalig. Fris, fruitig, een tikje ondeugend en perfect in balans. Elke hap was genieten. Je proeft dat er met passie en oog voor kwaliteit is gewerkt.
Dankjewel Enjoy Cakes voor deze heerlijke beleving. Jullie maken niet alleen taarten, jullie maken herinneringen 💛
Wij hebben een hele goede ervaring gehad met Enjoy Cakes. Zij hebben onze bruidstaart gemaakt en hij zag er echt super mooi uit precies zoals we hebben afgesproken en netjes afgeleverd op locatie zoals besproken. Ook ons bezoekje vooraf met benodigen proefrijden hebben wij als zeer bijzonder ervaren en ook erg leuk. Zo krijg je wel een beetje indruk met wat je uiteindelijk als taart geleverd krijg supergoed. De taart was echt zoals wij het hadden bedacht super
Heerlijke, prachtige bruidstaart. Precies zoals we voor ogen hadden. Perfect! Echt een aanrader!
Wij hebben een prachtige en heerlijke taart ontvangen van Enjoy Cakes. Tijdens de voorbereidingen hebben we mogen proeven en dat maakte dat onze keuze snel gemaakt was. We zijn goed geholpen en het eindresultaat was precies zoals we voor ogen hadden! Al onze gasten kwamen naar ons toe om complimenten te geven over de taart. Meer dan terecht!
Na een heerlijke taartproeverij gehad te hebben, kwamen we uiteindelijk op een prachtige bruidstaart. Hoewel je verschillende taartjes hebt geproefd en weet dat alles wat ze maken heerlijk is blijft het toch spannend op de dag zelf. Nergens voor nodig geweest! Wat een prachtige taart en misschien nog belangrijker…hij was heerlijk! Iedereen was vol lof over de smaak (sinaasappel/witte chocolade). Super bedankt voor onze prachtige en heerlijke bruidstaart!
Van de proeverij tot de levering was de service top! Het was een echte toevoeging op de bruiloft en het viel erg in de smaak bij de daggasten!
We hebben een super gezellige proeverij gehad en een hele mooie en lekkere taart uitgezocht. Altijd spannende natuurlijk als de taart er staat (keurig op tijd gekregen) en dat was nog beter dan verwacht.
We werden netjes begeleid tijdens het proeven van een aantal soorten. Hierdoor hadden wij een taart die voldeed aan onze wensen en erg lekker was. Wij kunnen Enjoy Cakes zeker aanraden!
Na leuk telefonisch contact te hebben gehad zijn we nóg leuker ontvangen bij het proeven van de taartjes om tot de juiste keuze te komen. Hele gezellige ochtend gehad en heerlijk geproefd. Zeer goed verzorgd en alle tijd voor ons. Op onze trouwdag is de taart bezorgd op de locatie en precies zoals we voor ogen hadden en net zo lekker als bij de proefsessie. Ook onze gasten vonden de taart heerlijk. En voor de bruid was het een onbezorgd proostmoment, alles glutenvrij! Wij raden iedereen aan om naar Enjoy-Cakes te gaan!
Wat hebben we genoten van de prachtige taart van Joyce, Sandra en team! Hij was simpelweg prachtig en hij smaakte heerlijk. Precies zoals we hoopte en hadden afgesproken: luchtig, niet te machtig, rijk met verse aardbeien. Top! En eerlijke advies om voor 65 te gaan ipv 80 was ook erg gewaardeerd. We raden ze zeker aan!
Wij zijn ontzettend blij met de prachtige en heerlijke bruidstaart die we op onze bruiloft hebben gehad. De witte chocoladetaart met frambozenvulling was super vers en smaakte geweldig. We kregen van al onze gasten alleen maar complimenten over hoe lekker de taart was. De taart zag er bovendien schitterend uit en paste perfect bij ons strandthema. Alles was precies zo gemaakt als we vooraf hadden besproken, helemaal zoals we het in gedachten hadden. We hadden zelfs nog taart over en ook de volgende dag smaakte hij nog steeds fantastisch. Daarnaast willen we ook het team bedanken voor de geweldige service. Ze namen zelf contact op met de locatie, waardoor wij ons daar geen zorgen over hoefden te maken. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het contact verliep heel vriendelijk en professioneel.
We were absolutely thrilled with our wedding cake! Not only was it stunningly beautiful, but it was also incredibly delicious. The design was exactly what we envisioned – elegant, modern, and unique, with the perfect touch of gold accents and fresh berries that tied everything together beautifully.
The craftsmanship was flawless – the smooth finish, the colors, and the details were all so well executed that our guests couldn’t stop admiring it. On top of the looks, the flavors were equally impressive. Each bite was moist, rich, and balanced – a true crowd-pleaser. Many of our guests commented on how it was one of the best wedding cakes they had ever tasted.
The whole experience, from ordering to the final presentation, was seamless and professional. The cake arrived in perfect condition and looked just as we had hoped. We couldn’t have asked for a better centerpiece for such an important day.
Thank you so much for making our celebration even more memorable. We wholeheartedly recommend this cake to anyone who wants both beauty and flavor on their special day!
Wat een service, ervaring en kwaliteit!
Ze nemen de tijd om naar je te luisteren, denken mee en geven advies. De taart was erg mooi, lekker en precies zoals wij hem wilde!
Heerlijke bruidstaart van Enjoy-Cakes! 🎂✨ Tijdens het proeven werd goed naar onze wensen geluisterd en de taart was prachtig én superlekker. Echt een aanrader!
Onze bruidstaart was werkelijk perfect! Niet alleen was de presentatie precies zoals wij het voor ogen hadden, maar de smaak was ook fantastisch. We hebben van ontzettend veel gasten complimenten gekregen over hoe mooi én hoe heerlijk de taart was. Elke hap was een feestje, en het maakte onze dag nog specialer. Bedankt Team Enjoy Cakes
Wat een prachtige taart heeft Enjoy-cakes voor onze trouwdag gemaakt. Elk besproken aspect was aanwezig en overtrof onze beste verwachtingen ervan.
Vanaf de eerste afspraak tot aan het bezorgen is alles duidelijk en goed gecommuniceerd waardoor wij als bruidspaar nergens meer naar om hoefde te kijken. Bedankt voor jullie geweldige service en zorg van onze bruidstaart!
Mijn bruidstaart was super mooi en super lekker. Zeker een aanrader voor een bruidstaart!
Heerlijke taart en het zag er prachtig uit. Echt een aanrader