Lisette & Marvin Bos
Onze bruidstaart via Enjoy-cakes was alles waar wij van droomde. Het klopte allemaal. Vanaf het begin gesprek met proeverij tot eindresultaat op de bruiloft. Een taart met 2 lagen met ieder een eigen smaak omdat we niet konden kiezen, exact genoeg voor onze daggasten. De cake heerlijk luchtig en de smaken intens zonder dat het machtig was. De reacties van de gasten zeiden genoeg!! Alleen maar positief. In de 2 dagen na de bruiloft, vóór dat wij op huwelijksreis gingen, hebben we de taart nog opgesmikkeld, hij was nog steeds lekker. Ik zou iedereen aanraden om via Enjoy-cakes een bruidstaart te laten maken. De communicatie was soepel en de bloemen van onze bloemist zijn netjes opgestuurd voor de taart om die er op te plaatsen. Ik had nergens omkijken naar!
