Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!

Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.

Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.

Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.

309 Ervaringen

10101

Onze bruidstaart via Enjoy-cakes was alles waar wij van droomde. Het klopte allemaal. Vanaf het begin gesprek met proeverij tot eindresultaat op de bruiloft. Een taart met 2 lagen met ieder een eigen smaak omdat we niet konden kiezen, exact genoeg voor onze daggasten. De cake heerlijk luchtig en de smaken intens zonder dat het machtig was. De reacties van de gasten zeiden genoeg!! Alleen maar positief. In de 2 dagen na de bruiloft, vóór dat wij op huwelijksreis gingen, hebben we de taart nog opgesmikkeld, hij was nog steeds lekker. Ik zou iedereen aanraden om via Enjoy-cakes een bruidstaart te laten maken. De communicatie was soepel en de bloemen van onze bloemist zijn netjes opgestuurd voor de taart om die er op te plaatsen. Ik had nergens omkijken naar!

Joyce .
Wat een waanzinnig mooie woorden, dankjulliewel! We vinden het zó fijn om te lezen dat jullie bruidstaart precies was wat jullie voor ogen hadden – van de smaken tot de styling, alles tot in de puntjes kloppend. Superleuk ook dat jullie er na de bruiloft nog extra van hebben kunnen genieten! Dank voor jullie vertrouwen en enthousiasme, het was een feestje om deze taart voor jullie te mogen maken. Geniet volop van jullie huwelijksreis en hopelijk tot een volgende feestelijke gelegenheid!
23-07-25
10101

Echt supper mooi en supper lekker.

Joyce .
Wat superlief om te horen! Zo fijn dat het niet alleen mooi was, maar ook heerlijk smaakte. Dankjewel voor je lieve woorden!
23-07-25
10101

Onze bruidstaart van Enjoy Cakes was niet alleen schitterend en precies zoals we wilden qua look, maar ook nog eens verrukkelijk. Wij hebben voor twee smaken gekozen: zwitserse room framboos en mango passievrucht. Beide smaken waren verrukkelijk. De mango passievrucht is misschien wel de lekkerste taart die ik ook heb gegeten. Ook de service van Enjoy Cakes was top, van het gezellig proeven op locatie tot aan levering van de bruidstaart en aansnijtaart. Kortom: Enjoy Cakes is een dikke aanrader met hun heerlijke smaken, prachtige taartonwerpen en topservice!

Joyce .
Wat een fantastische review, dankjewel voor het delen! We vinden het heerlijk om te horen dat jullie zo enthousiast waren over de taart én de smaken! Zwitserse room met framboos en mango-passievrucht zijn inderdaad een heerlijke combi – fris, fruitig en vol van smaak. En wat een compliment dat het misschien wel de lekkerste taart was die je ooit hebt gegeten... daar worden we stil van! Fijn dat ook de proeverij en levering zo goed zijn bevallen. We doen er alles aan om van begin tot eind een feestje te maken, en het is super om te horen dat dat gelukt is. Dank jullie wel voor het vertrouwen en wie weet tot een volgende mooie gelegenheid!
22-07-25
10101

Voor onze bruiloft bestelden we zowel de bruidstaart als een sweet table bij Enjoy Cakes, en alles was fantastisch. De taart bestond uit twee smaken – perzik-maracuja en pornstar martini – en beide waren verrassend fris en ontzettend lekker. Onze gasten waren er vol lof over, en wij hebben er zelf ook enorm van genoten.

Ook de sweet table was een groot succes. Alle gebakjes en zoete hapjes waren prachtig opgemaakt én heerlijk van smaak – echt een feest om naar te kijken én van te proeven.

De service was super: alles werd netjes geleverd, goed afgestemd en tot in de puntjes verzorgd. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar iets bijzonders en lekkers!

Joyce .
Wat een heerlijke review om te lezen – dankjulliewel! We vinden het geweldig om te horen dat zowel de bruidstaart als de sweet table zo goed in de smaak vielen bij jullie én jullie gasten. De gekozen smaken waren ook echt verrassend en lekker zomers! Fijn dat jullie zo genoten hebben, en bedankt voor het vertrouwen in ons op zo’n bijzondere dag. Wie weet tot een volgende (zoete) gelegenheid!
21-07-25
10101

Het contact met Enjoy Cakes was vanaf het begin al heel prettig: vriendelijk, persoonlijk en professioneel. Vooraf hadden wij al flink wat inspiratie verzameld via Pinterest om een beeld te geven van wat wij voor ogen hadden. Toen we het gezellige winkeltje in Spijkenisse binnenstapten voor onze proefafspraak, werden we meteen verwend door Joyce, de eigenaresse, met drie mini-taartjes in de door ons van te voren gekozen smaken. Echt een feestje om te proeven!
Het gesprek verliep heel relaxed en Joyce vulde onze ideeën perfect aan met haar ervaring en expertise. Op onze trouwdag zagen we het eindresultaat en dat was echt verbluffend mooi – en natuurlijk ook ontzettend lekker!
We kunnen Enjoy Cakes dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een prachtige en heerlijke taart.

Joyce .
Wat een ontzettend lieve en uitgebreide review – dankjewel daarvoor! Zo fijn om te lezen dat jullie de hele ervaring als prettig en feestelijk hebben ervaren. We vonden het heerlijk om samen met jullie aan de bruidstaart te werken, en wát een plaatje is het geworden! Fijn dat jullie zo genoten hebben, dat is precies waarom we dit doen. Heel veel geluk samen gewenst!
14-07-25
10101

We kwamen Joyce tegen op de open dag van onze trouwlocatie en waren meteen enthousiast. Niet veel later bezochten we haar winkel om verschillende smaken te proeven en samen de details van onze bruidstaart te bespreken. Joyce nam alle tijd voor ons en dacht actief mee over het ontwerp. Uiteindelijk heeft Enjoy Cakes een prachtige, bruidstaart van drie lagen voor ons gemaakt die niet alleen schitterend was om te zien, maar ook verrukkelijk smaakte. Onze gasten waren stuk voor stuk lovend – iedereen vond de taart heerlijk! We zijn ontzettend blij dat we voor Enjoy-Cakes hebben gekozen. Een echte aanrader!

Joyce .
Wat een prachtig compliment, dank jullie wel! Zo fijn om te horen dat jullie zo enthousiast waren vanaf het eerste moment en dat alles – van ontwerp tot smaak – helemaal naar wens was. Het was een eer om deze bruidstaart voor jullie te mogen maken!
03-07-25
10101

Een super lekkere en mooie taart helemaal naar onze wensen gemaakt, echt een super service en lieve mensen.

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te lezen! Dankjewel voor jullie lieve woorden. We vonden het een eer om jullie taart te mogen maken en zijn blij dat alles helemaal naar wens was. Jullie reactie tovert een grote glimlach op ons gezicht! Hopelijk hebben jullie er heerlijk van genoten – zowel van de taart als van jullie bijzondere moment.
01-07-25
10101

Enjoycakes werd ons aangeraden door de eigenaar van onze trouwlocatie, die aangaf altijd positieve ervaringen te hebben gehad met het bedrijf. Dat hebben ze helemaal waargemaakt.
We zijn heel vriendelijk geholpen bij onze afspraak. Alles was eigenlijk mogelijk; ze hebben onze Pinterest visie tot leven gebracht en zelf alles hiervoor verzorgd (zoals prachtige witte pioenrozen, die gezien de tijd van het jaar nog maar heel schaars beschikbaar waren). Ze hebben de bezorging van de taart zelf met onze locatie afgestemd, wij zijn zelf echt helemaal ontzorgd. En tot slot was de taart ook heel erg lekker. 5 sterren waard dus!

Joyce .
Wat bijzonder om te horen dat jullie via de trouwlocatie bij ons zijn uitgekomen – en nog mooier dat we jullie verwachtingen helemaal hebben mogen waarmaken! We vonden het geweldig om jullie Pinterest droomtaart tot leven te brengen, inclusief die exclusieve pioenrozen (die we met liefde voor jullie hebben opgespoord). Fijn dat jullie echt konden genieten van de dag zonder zorgen over de taart – dat is precies wat we willen bereiken. En dat hij ook nog heerlijk smaakte? Dat is de kers op de taart! Bedankt voor jullie vertrouwen en deze 5-sterren waardering!
24-06-25
10101

Bruidstaarten proeven hebben wij met heel veel plezier gedaan.
Met fijne hulp en meerdere smaken proeven hebben wij onze droom bruidstaart gevonden.
Bruidstaart was prachtig, paste goed bij de kleuren thema van de bruiloft.
Erg goed geholpen door Team van Enjoy Cakes!

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten van het proeven én het samenstellen van jullie bruidstaart! We vonden het een feestje om met jullie mee te denken en zijn blij dat de taart perfect aansloot bij jullie kleurenpalet en wensen. Dank jullie wel voor het vertrouwen en de lieve woorden – we wensen jullie alle geluk en liefde toe!
24-06-25
10101

Wat hebben wij een fantastische taart ontvangen van Enjoy-Cakes. Alles was goed afgestemd met de locatie. Qua uiterlijk kon je de taart door een ringetje halen en waren al onze wensen vervuld. De gasten, en wij, hebben echt genoten van de heerlijke smaken! Zeker een aanrader.

Joyce .
Wat fijn om te horen dat alles tot in de puntjes klopte en dat jullie zo genoten hebben van zowel het uiterlijk als de smaak. We vinden het altijd belangrijk dat een taart niet alleen mooi is, maar ook écht lekker. Superleuk dat jullie gasten er ook zo enthousiast over waren! Bedankt dat we onderdeel mochten zijn van jullie bijzondere dag.
19-06-25
10101

Super mooie bruidstaart besteld.
De taart was fantastisch mooie om te zien en smaakte heerlijk.
Zelf onze gasten vonden onze taart super mooi en lekker.
Zeker een aanrader.

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te horen! Dankjewel voor je lieve woorden. We vinden het geweldig dat jullie én jullie gasten zo genoten hebben van de bruidstaart – zowel qua looks als smaak. Precies waar we het voor doen! Bedankt voor jullie vertrouwen en wie weet tot een volgende feestelijke gelegenheid!
19-06-25
10101

Mijn vrouw en ik zijn enorm tevreden met onze heerlijke bruidstaart van Enjoy-Cakes.

Toen we de taart op onze trouwdag zagen was hij precies zoals we hem tijdens de proefavond in gedachten voor ons zagen. Het is geweldig om te zien hoe Enjoy-Cakes onze visie heeft gerealiseerd.

Het was fijn hoe Joyce open stond voor al onze ideeën tijdens de proefavond. Dit was een heel prettige brainstorm waar we op terug kijken als een van de vele leuke stappen van het plannen van een bruiloft. De mannier waarop ze met ons mee dacht en de tijd nam om het perfecte plan te maken voelde heel fijn.

In de aanloop naar onze trouwdag zorgde Enjoy-Cakes voor de perfecte ontzorging door direct af te stemmen met de locatie. We hebben er geen enkel moment over na hoeven te denken.

Tenslotte was de smaak van onze taart, mango-passievrucht verrukelijk. Gelukkig was er wat taart over zodat we er extra van kunnen genieten.

Joyce .
Wat een mooi bericht, Mathijs – dankjewel daarvoor! We vinden het geweldig om te horen dat de taart precies was zoals jullie hem voor ogen hadden en dat jullie zo hebben genoten van de smaak én het hele proces eromheen. Joyce kijkt met plezier terug op de gezellige proefavond met jullie. Fijn dat alles zo soepel is verlopen richting de trouwdag. En mango-passievrucht blijft inderdaad een heerlijke keuze, extra fijn dat er nog iets over was om na te genieten! Bedankt voor jullie vertrouwen.
17-06-25
10101

Onze bruidstaart was zo mooi en lekker. We werden tijdens het proeven van onze bruidstaart al zo leuk geholpen. Al onze wensen gied doorgenomen en het eindresultaat was echt prachtig. Wij zouden jullie zeker aan iedereen aanbevelen. Liefs Kevin en Ilse

Joyce .
Wat lief Kevin en Ilse, dankjewel! Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten – van de proeverij tot aan het eindresultaat. We vonden het superleuk om samen met jullie jullie wensen om te zetten in een taart die helemaal bij jullie dag paste. Dankjewel voor het vertrouwen en de mooie woorden!
11-06-25
10101

Onze bruidstaart was een absolute droom! Niet alleen zag hij er prachtig uit, maar de smaak was verrukkelijk. We wilden graag bloemen in de taart verwerkt hebben die ook in mijn bruidsboeket zaten, en dat is geweldig mooi gedaan. Daarnaast kozen we voor twee verschillende smaken, wat geen enkel probleem was. Mijn schoonmoeder eet geen ei, en er was speciaal voor haar een mini taartje zonder ei gemaakt, zodat ook zij kon genieten van een heerlijk stukje taart.

Wat we ontzettend prettig vonden, was de mogelijkheid om vooraf te proeven en uitgebreid onze wensen te bespreken tijdens de taartproeverij. Vanaf het eerste contact tot de levering was de communicatie duidelijk en de service fantastisch. Enjoy Cakes is zonder twijfel een aanrader!

Joyce .
Wat een ontzettend mooi bericht om te lezen – dankjewel daarvoor! We vinden het fantastisch om te horen dat jullie zo blij waren met de bruidstaart. De combinatie van jullie bloemenwens, de verschillende smaken én het mini taartje zonder ei maakten het extra persoonlijk – precies zoals het hoort op zo’n bijzondere dag. Fijn dat jullie de proeverij en onze werkwijze ook als prettig hebben ervaren. We doen het met liefde, en zulke woorden maken het extra speciaal. Heel veel geluk samen gewenst, en dankjewel dat wij een stukje mochten bijdragen aan jullie bruiloft!
11-06-25
10101

Via ” Ross Lovell ” aan den IJssel zijn wij in contact gekomen met Enjoy-cakes.
Na de heerlijke taart proeverij hebben wij onze bruidstaart samengesteld.
De bruidstaart was heerlijk vers en was mooi opgemaakt met verse bloemen naar onze wens.

Joyce .
Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van de proeverij én van de bruidstaart zelf. Heerlijk vers, precies zoals jullie het voor ogen hadden, en mooi aangekleed met de bloemen naar wens – daar doen we het voor! Dankjewel voor jullie vertrouwen en deze lieve terugkoppeling.
11-06-25
10101

Hele mooie taart, mooie afwerkingen zoals besproken.
Vulling was super lekker en heel vers.
Kortom, ik kan iedereen aanraden om naar Enjoy-Cakes te gaan!

Joyce .
Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie zo blij waren met de bruidstaart! We vonden het een eer om deel te mogen uitmaken van jullie speciale dag. Dank jullie wel voor de mooie woorden en aanbeveling!
10-06-25
10101

Wat hebben wij samen met onze gasten genoten van onze trouwtaart ❤️.

Op 10 december 2024 hadden wij een afspraak met Enjoy Cakes in Spijkenisse. We hebben ons heerlijk laten onderdompelen in de wereld van trouwtaarten. De proeverij is 1 van de leukste onderdelen van het voorbereiden van je bruiloft. Wij hadden 1 standaard smaak en 2 smaken die minder voor de hand liggen. Ons gevoel was toch, we nemen de aardbei met Zwitserse room, lekker standaard. Die is het niet geworden.

Onze smaak was toch echt appel kaneel. Heerlijk zacht van smaak. De kaneel was niet overheersend. Dit is echt een aanrader. We hebben van iedereen gehoord dat dit zo verrassend en lekker was. Dat wil je uiteindelijk toch horen.

Het kiesproces hoe de uiteindelijke taart eruit komt te zien is ook fijn. De uitleg was helder en er werd ook goed geluisterd.

Onze taart werd netjes bij onze locatie, het Deltahotel in Vlaardingen gebracht. Daar hoefde wij ons dus ook niet meer druk om te maken.

Onze taart was echt een hele mooie aanvulling op onze perfecte dag ❤️.

Ben je opzoek naar een heerlijke taart dan raden wij Enjoy Cakes zeker aan!

Joyce .
Wat ontzettend leuk om jullie bericht te lezen – dank jullie wel voor het delen! We vonden het supergezellig om jullie te ontvangen bij de proeverij in december. Zo leuk dat jullie uiteindelijk zijn gegaan voor appel-kaneel, een verrassende keuze die perfect bij jullie paste! En geweldig om te horen dat ook de gasten ervan genoten hebben – dat is precies wat je wilt op zo’n bijzondere dag. Fijn dat het hele proces rondom het ontwerp en de bezorging ook naar wens was. Jullie taart was echt een plaatje en we zijn blij dat deze zo mooi heeft bijgedragen aan jullie trouwdag. Dank jullie wel voor het vertrouwen en jullie enthousiaste aanbeveling!
10-06-25
10101

Via Meer Flowers, die voor onze bruiloft de bloemen en decoratie heeft verzorgd, zijn we terecht gekomen bij Enjoy Cakes.
We hebben een afspraak ingepland om smaken te proeven en de mogelijkheden voor onze bruidstaart te verkennen. Vanaf het eerste moment namen Joyce en haar collega’s de tijd voor ons om ons wegwijs te maken en onze vragen te beantwoorden. Samen hebben we een plan gemaakt voor onze bruidstaart. We kozen voor een semi naked taart met mango passievrucht vulling, versierd met dezelfde bloemen uit het bruidsboeket. Het eindresultaat: op onze dag stond er een prachtige én heerlijke bruidstaart klaar. We zijn enorm blij met onze taart en wij zelf en onze gasten hebben er enorm van genoten. We raden Enjoy Cakes dan ook ten zeerste aan bij andere stellen die op zoek zijn naar een adres voor hun bruidstaart.

Joyce .
Wat een prachtige woorden – dank jullie wel! Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van het hele proces en natuurlijk van de taart zelf! De combinatie van de mango-passievrucht vulling met de bloemen uit het bruidsboeket maakte het plaatje helemaal compleet. Het was voor ons een eer om onderdeel te mogen zijn van jullie grote dag. Heel veel geluk samen gewenst – en wie weet tot ziens bij een volgende feestelijke gelegenheid!
04-06-25
10101

Enjoy cakes verzorgde onze bruidstaart / sweet table op onze bruiloft. Echt top!
Ze luisterde naar onze wensen, en het resultaat was prachtig!
Daarnaast zijn de smaken echt geweldig, je wil er van blijven eten! Niet alleen wij als bruidspaar, maar ook de gasten deelde deze mening! Wij raden Enjoy cakes zeker aan!

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te lezen, dankjewel voor jullie enthousiaste woorden! We vonden het een eer om de bruidstaart en sweet table voor jullie dag te mogen verzorgen. Super fijn dat het helemaal naar wens was én dat iedereen ervan genoten heeft – daar doen we het voor! Dank voor jullie vertrouwen en de fijne samenwerking. Hopelijk tot een volgende keer!
29-05-25
10101

Voor de perfecte trouwtaart is enjoy-cakes the place to be. prijs/kwaliteit verhouding is goed. uiterlijk was perfect verzorgd. de smaken waren heerlijk en levering was perfect op tijd. dames zijn zeer professioneel en kundig. ze weten absoluut waar ze over praten.

ofwel wil je een schitterende heerlijke taart voor een normale prijs dan is dit de plek waar je moet zijn.

Joyce .
Wat een geweldige review, dankjewel! Wat fijn om te horen dat alles – van smaak tot uiterlijk en levering – helemaal naar wens was. We doen ons werk met veel liefde en aandacht, dus het is superfijn om terug te lezen dat dat ook zo wordt ervaren. Dank voor jullie vertrouwen en mooie woorden. We wensen jullie alle geluk toe en wie weet tot een volgende feestelijke gelegenheid!
29-05-25
10101

We hebben een aangename ervaring bij Enjoy-Cakes. Ons bruidstaart was precies naar onze wensen gemaakt en de taart zelf was over heerlijk..

Joyce .
Wat fijn om te horen – dank jullie wel voor deze mooie woorden! We zijn heel blij dat de bruidstaart precies naar wens was én zo goed in de smaak viel. Het was een eer om een zoet stukje van jullie speciale dag te mogen verzorgen!
27-05-25
10101

Niet alleen heerlijk om te eten, maar ook om te zien! Meer dan fantastisch!

Joyce .
Wat een geweldig compliment – dank je wel! We vinden het fantastisch om te horen dat de taart niet alleen heerlijk smaakte, maar ook een feestje was om naar te kijken. Precies wat we willen bereiken! Dank je wel dat we deel mochten uitmaken van jullie speciale dag!
27-05-25
10101

Hele mooie 2 laags taart laten maken
Alles is bij hún mogelijk en heerlijke smaken.
Je wordt echt goed geholpen
Echt een aanrader!

Joyce .
Wat een heerlijke reactie om te lezen – dankjewel! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de taart en onze service. We vinden het superleuk om maatwerk te leveren en blij te maken met zowel de looks als de smaken.
21-05-25
10101

Een 3 laagstaart laten maken door Enjoy cakes, hij was echt heeeeerlijk en zag er waanzinnig uit! Alles is mogelijk en tijdens het taartproeven denken ze ook echt met je mee! Zeer zeker een aanraden!

Joyce .
Wat een mooie woorden, dankjewel! We vinden het geweldig om te horen dat de taart in de smaak viel – zowel qua uiterlijk als smaak. Bij de proeverij samen meedenken en dromen vertalen naar een unieke bruidstaart, dat doen we met liefde. Heel fijn dat jullie zo enthousiast zijn!
21-05-25
10101

Geweldig lekkere taarten, super van genoten!!

Joyce .
Wat leuk om te horen, dankjewel! Super fijn dat jullie ervan genoten hebben, daar doen we het voor! 🧁✨
20-05-25
10101

We werden tijdens het proeven van de taart vriendelijk ontvangen. De proeverij was in een gezellige setting, waar we heerlijk onze twee voorafgemaakte keuzes gingen proeven. De taartkeuzes werden daarna samen besproken. Fijn dat de taart op de locatie werd gebracht. De taart viel goed in de smaak bij alle gasten, was van goede kwaliteit en zag er onwijs mooi uit! Bedankt!

Joyce .
Dankjewel voor je mooie woorden! Wat leuk om te horen dat jullie zo genoten hebben van de proeverij én natuurlijk van de taart zelf. We vinden het belangrijk dat het hele proces – van kiezen tot bezorgen – prettig en persoonlijk verloopt. Super dat de taart in de smaak viel en goed ontvangen werd door jullie gasten. Bedankt voor het vertrouwen in ons!
07-05-25
10101

Heel blij met onze keuze voor Enjoy Cakes voor het maken van onze bruidstaart. Tijdens een heerlijke proefsessie al onze wensen besproken, die tot in de puntjes perfect werden uitgevoerd. Het resultaat: een super mooie en heerlijke taart, precies zoals we hem voor ogen hadden. Hele duidelijke communicatie en de taart werd ruim op tijd geleverd.

Joyce .
Bedankt voor jullie prachtige woorden! 💕 We vonden het geweldig om samen met jullie de perfecte bruidstaart te creëren. Fijn om te horen dat alles naar wens was, van de proefsessie tot de levering! Nogmaals gefeliciteerd en heel veel geluk samen!
03-02-25
10101

Joyce heeft voor onze huwelijk de perfecte bruidtstaart qua smaak en looks geleverd, ook was de service super!

Joyce .
Wat een prachtige review, bedankt! ❤️ We zijn ontzettend blij dat jullie zo genoten hebben van de bruidstaart én de service. Het was een eer om deel uit te mogen maken van jullie speciale dag. Nogmaals gefeliciteerd en veel geluk samen! 🥂✨
17-12-24
10101

Wat een ongelooflijke ervaring hebben wij gehad met Enjoy Cakes! Door een vergissing stonden we een dag voor onze bruiloft plotseling zonder taart. In complete paniek belden we hen op, en ondanks dat het totaal niet gebruikelijk is om zo last-minute een taart te maken, stonden ze meteen voor ons klaar.

Binnen een dag hebben ze onze droomtaart nagebootst, en eerlijk? Het resultaat was nog mooier dan we ooit hadden durven hopen. De details, de afwerking – alles was perfect. En dan de smaak… echt fenomenaal! Je proeft de liefde en passie die in het werk wordt gestoken.

Wat ons nog meer raakte, was de hartelijkheid van de mensen achter Enjoy Cakes. Ze hebben ons niet alleen geholpen met een prachtige taart, maar ons ook echt gesteund in een stressvolle situatie. Het voelde alsof we niet zomaar klanten waren, maar echt onderdeel van hun missie om ons blij te maken.

Wij kunnen niet anders dan iedereen aanraden om hun taart hier te laten maken. Voor de smaak, de kwaliteit, en vooral voor de warmte van deze bijzondere mensen. Dank jullie wel, Enjoy Cakes, voor het redden van onze grote dag!

Joyce .
Wat een geweldige review, Bastiaan! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat we jullie konden helpen op zo’n belangrijk moment. Het is altijd onze missie om onze klanten niet alleen van een mooie taart, maar ook van een stukje gemoedsrust te voorzien, zeker op zulke stressvolle momenten. Dat we jullie dag nóg een stukje mooier hebben kunnen maken met een taart die boven verwachting was, betekent heel veel voor ons. Jullie lieve woorden over de smaak, details en onze service raken ons diep. Dit is precies waarom we doen wat we doen! Heel erg bedankt dat jullie dit met ons hebben gedeeld. We wensen jullie alle liefde en geluk in jullie huwelijk, en hopelijk zien we jullie nog eens terug voor een andere mooie gelegenheid! 💖🎂
06-12-24
10101

Fantastische service en een prachtige taart. Ook goed rekening gehouden met allergieën. Er was ontzettend veel mogelijk.

Joyce .
Bedankt voor je mooie review! Fijn dat de service en de taart zo goed bevielen, en dat we rekening konden houden met de allergieën. We hopen je snel weer te zien! 😊🎂
02-12-24
10101

We waren super tevreden met onze bruidstaart. Het was heel fijn om de wensen te bespreken met Joyce. Ze is geweldig en super professioneel. Ze heeft geholpen om de goede smaakjes te kiezen die passen bij ons.
Iedereen op het geest heeft genoten van de verschillende smaakjes taart. Bedankt Enjoy-cakes voor een fantastische taart!

Joyce .
Wat een prachtige review, bedankt voor jullie lieve woorden! 🥰 Het was ontzettend leuk om samen met jullie de perfecte bruidstaart te ontwerpen. We zijn blij dat iedereen heeft genoten van de smaken en dat het een mooie toevoeging was aan jullie bijzondere dag. Joyce zal jullie complimenten zeker waarderen! Nogmaals bedankt en heel veel geluk samen! 🎂❤️
22-11-24
10101

Wat hebben wij een fantastische ervaring gehad bij Enjoy-Cakes. We zijn super goed geholpen, er werd met ons meegedacht en niks wat te gek. De taart smaakte fantastisch en zag er uit zoals wij voor ogen hadden. Het contact was erg makkelijk en we hadden snel reactie. Kortom wij raden Enjoy-Cakes aan voor andere bruidsparen! Onwijs bedankt dat jullie onze taart wilden verzorgen.

Joyce .
Wat een fantastische review, bedankt! Super om te horen dat alles – van het eerste contact tot de proeverij en het eindresultaat – helemaal aan jullie verwachtingen voldeed. We vonden het een eer om samen met jullie de perfecte taart te creëren die echt bij jullie en de locatie paste. Bedankt voor de aanbeveling, en nogmaals gefeliciteerd! 🍰💍✨
06-11-24
10101

We hebben hier onze taart voor onze trouwdag besteld en het uitzoeken was hartstikke leuk en de taart is heerlijk geworden!

Joyce .
Bedankt voor jullie leuke review! Wat fijn dat het uitzoeken zo’n plezier was en dat de taart op jullie trouwdag heerlijk smaakte. Gefeliciteerd nogmaals! 🍰💍✨
06-11-24
10101

Afspraken maken ging heel soepel. We hebben een taartproeverij gedaan waarbij een enthousiaste Joy onze wensen perfect wist te vertalen naar een mooie en vooral ook heerlijk taart. Op onze trouwdag zelf, hebben we ons totaal niet meer hoeven bezighouden met de bezorging van de taart. Kortom alles perfect geregeld en de taart was precies zoals we deze wilde!

Joyce .
Bedankt voor de mooie woorden! Super om te horen dat alles naar wens was en dat jullie hebben genoten van de taart. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! 🎉🍰
06-11-24
10101

Joyce heeft ons fantastisch geholpen bij het vinden van onze perfecte taart. Tijdens de proeverij hebben we 3 smaken geproefd. Nadat we de smaak hadden gekozen zijn we gaan brainstormen over het design van de cake. Wij hadden niet een heel goed beeld wat we wilden en Joyce heeft met een aantal ideeën geholpen om tot de perfecte taart te komen.

Ook voor allergieën zijn er goede opties.

Onze gasten waren heel erg positief over de taart en iedereen vond het jammer dat ze niet nog een stukje konden eten.

Joyce .
Wat een prachtige review, dank jullie wel! Het is geweldig om te horen dat Joyce jullie zo goed heeft kunnen begeleiden, van smaak tot design. We zijn blij dat de taart zo’n succes was bij jullie gasten! En fijn dat de allergieën goed geregeld waren. Bedankt dat we mochten bijdragen aan jullie speciale dag! 🎂💖
19-10-24
10101

Ze hebben een hele mooie en bijzondere taart gemaakt die in de sfeer van de trouwkaart was. De kleur was zwart met witte bloemen. Hij smaakte ook heel lekker.

Joyce .
Wat fijn om te horen dat de taart zo goed aansloot bij de sfeer van jullie trouwkaart! Zwart met witte bloemen is zo'n stijlvolle keuze. Nog mooier dat hij ook heerlijk smaakte. Bedankt voor jullie mooie woorden! 🎂🌸
19-10-24
Pink Lemon Cards