Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!

Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.

Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.

Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.

309 Ervaringen

10101

Voor de bruiloft maakten we een afspraak om te proeven en de juiste keuze te maken voor onze bruidstaart bij Enjoy Cakes. Professioneel, hartelijk maar bovenal heerlijk! Onze trouwdag was geweldig en de taart prachtig en heerlijk!

Joyce .
Bedankt voor jullie enthousiaste reactie!
25-07-24
10101

Heel fijne service en super mooie en lekkere taart!

Joyce .
Dank je wel!!
25-07-24
10101

Top ervaring gehad met Enjoy-cakes. Alles werd netjes verzorgd. We konden eerst een aantal smaken proeven en kregen de tijd om onze wensen te bespreken. De taart was prachtig en het werd op tijd bezorgd. We hebben enorm veel complimenten mogen ontvangen van de gasten. Blij dat we met Enjoy-cakes in zee zijn gegaan!

Joyce .
Geweldig om te horen! Wat fijn dat jullie zo'n top ervaring hebben gehad. Bedankt voor jullie complimenten en voor het delen van jullie ervaring!
19-07-24
10101

Joyce en haar team weten als geen ander naar de wensen van hun klant te luisteren om de perfecte bruidstaart te creëren en zijn daarnaast ook zeer flexibel.
Onze bruidstaart was prachtig en overheerlijke. We hadden een perfecte trouwdag dankzij de bruidstaart van Enjoy-Cakes! Dank voor jullie goede zorgen

Joyce .
Wat een geweldige feedback! We zijn ontzettend blij dat we jullie trouwdag nog specialer hebben kunnen maken met onze bruidstaart. Bedankt voor het vertrouwen in Enjoy-Cakes!
12-07-24
10101

We hebben genoten van onze overheerlijke taart. Met passie en veel liefde gemaakt door Enjoy cakes. Zij zijn de beste!!! Luisteren goed naar je wensen, goede communicatie en fantastische overheerlijke bruidstaart!

Joyce .
Bedankt voor de mooie review!!
11-07-24
9,0101

Fijne ervaring met Enjoy Cakes. Het taartproeven en bespreken was een leuke ervaring. Resultaat was precies zoals besproken, en met de bloemen van onze bloemist die ook het trouwboeket had gemaakt een perfecte match 😍.
De bezorging is ook goed verlopen, ondanks dat onze locatie qua bereikbaarheid niet heel eenvoudig was. Vooraf hebben ze ook nog contact opgenomen met de locatie om dit na te vragen, te bespreken of ze koelkast geschikt was voor de taart en de bezorgtijd door te geven.
Ook heb ik later nog geïnformeerd of het mogelijk was om de binnenkant van de taart roze of blauw te maken (afhankelijk van het geslacht van de baby 🤰🏽) Dat vonden ze heel leuk en was zeker mogelijk, achteraf hebben we hier toch vanaf gezien maar het kón dus wel.
Bij ‘prijs-kwaliteit’ wel iets minder sterren gegeven, dit omdat ik (en andere in m’n omgeving) eerlijk gezegd wel een beetje schrok van de prijs, maar alles is goed gegaan en dat is ook belangrijk op de mooiste dag van je leven 👍🏼

Joyce .
Wat een geweldige review! Dankjewel voor je enthousiaste woorden. We zijn blij dat het taartproeven en bespreken een leuke ervaring was en dat het eindresultaat perfect was met de bloemen van jullie bloemist.
05-07-24
10101

Mooi en heerlijke taart en een lief en flexibel team.

Joyce .
Dank je wel!
05-07-24
10101
10101

Waar andere moeite hadden om de taart te creëren had Enjoy-cakes dat totaal niet. Ze hebben de taart perfect naar wens gemaakt en smaakte ook fantastisch. Ik raad Enjoy-cakes aan iedereen aan!

Joyce .
Bedankt voor jullie geweldige woorden! Wij hebben met heel veel plezier jullie taart gemaakt!
04-07-24
10101

De proeverij was al een feestje, we werden super goed geholpen en al onze wensen werden uitgebreid besproken. De communicatie was duidelijk en vriendelijk. De uiteindelijke taart zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Het was precies zoals wij hem mooi vonden! Ook erg fijn was de mogelijkheid om voor een van onze gasten een cupcake te krijgen die was afgestemd op de allergieën, ook deze cupcake was erg goed van smaak. Al met al, zeker aan te raden om met Enjoy Cakes samen te werken!

Joyce .
Bedankt voor jullie fantastische feedback! We zijn zo blij dat jullie hebben genoten van de proeverij en dat de taart precies was zoals jullie wilden!
04-07-24
10101

We hebben met veel plezier onze taart uitgekozen én geproefd bij Enjoy-Cakes. De keuzes waren heel ruim maar we werden goed op weg geholpen. De communicatie rondom bezorgen en laatste details verliep soepel. En de taart was heerlijk!! Zeker een aanrader!

Joyce .
Bedankt voor jullie geweldige feedback! We zijn blij dat jullie met plezier de taart hebben uitgekozen en geproefd bij Enjoy Cakes!
04-07-24
10101

Onze bruidstaart was écht een eyecatcher en precies zoals wij die in onze gedachten hadden! Met de prachtige buitenkant en een heerlijke binnenkant (pornstar martini perzik maracuja & witte chocolade) hebben wij echt enorm genoten van onze bruidstaart en onze gasten ook!

Op het laatste moment bleek de levering van de bloemen niet mee te zitten, gelukkig was Enjoy-Cakes hier heel behulpzaam in en heeft de verzorging van de bloemen last-minute op zich genomen. Het resultaat was verbluffend!🤍

Wij kunnen Enjoy-Cakes aan iedereen aanraden; de perfecte taart voor de perfecte dag!

Joyce .
Wat een prachtige review, dank jullie wel! We vinden het heel fijn om te horen dat jullie bruidstaart precies was zoals jullie hadden gedroomd! Bedankt voor de aanbeveling!
04-07-24
10101

Onze vegan bruidstaart was het pronkstuk van de dag, semi naked met prachtige droogbloemen aan de voorkant. Hij smaakte geweldig! Iedereen was onder de indruk.

Joyce .
Wat geweldig om te horen! We zijn blij dat jullie vegan bruidstaart het pronkstuk van de dag was en dat iedereen onder de indruk was. Bedankt voor jullie mooie woorden!
27-06-24
10101

Wat een geweldige service! Taart zag er geweldig uit en smaakte heel goed!

Joyce .
Bedankt voor de geweldige feedback! We zijn blij dat de taart er fantastisch uitzag en heerlijk smaakte.
27-06-24
10101

Enjoy Cakes heeft onze bruidstaart gemaakt en deze was niet alleen heel erg mooi, maar ook heel erg lekker! Hoe we het in ons hoofd hadden, zo is de taart ook geworden. De communicatie was van A tot Z heel goed en duidelijk. Kortom, we zijn super tevreden en bevelen Enjoy Cakes dan ook zeker aan.

Joyce .
Wat een prachtige review, bedankt! We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn met jullie bruidstaart en de hele ervaring.
27-06-24
10101

Heerlijke en prachtig mooie taart. Nemen de tijd voor je. Lekkere proeverij. Voldeed aan al onze wensen

Joyce .
Wat fijn om te horen, dank je wel! We zijn blij dat de taart aan al jullie wensen voldeed.
27-06-24
9,5101

Bij de proeverij onze eigen draai gegeven aan de smaken en vorm. We waren zeer benieuwd naar het eindresultaat, maar de taart was prachtig én heerlijk!

Joyce .
Dank je wel voor je leuke feedback! We zijn super blij dat de taart prachtig én heerlijk was!
20-06-24
10101

Joyce heeft ons hartelijk ontvangen. In de winkel mochten we drie schattige taartjes proeven met gekozen vulling. De pornstar martini vulling was onze favoriet. En van alle gasten bleek later! Enorm veel complimenten over de mooie en heerlijke taart gehad! Bedankt enjoy-cakes!

Joyce .
Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het een feestje om jullie taart te mogen maken.
17-06-24
9,0101

De taart zag er echt prachtig uit en smaakte heerlijk! Iedereen heeft ervan genoten.

Joyce .
Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten. Dankjewel!
17-06-24
10101

Wij zijn zeer tevreden over Enjoy cakes
Wat een geweldige bruidstaart, precies zoals we hadden afgesproken
En de smaak was voortreffelijk. De gasten hadden het er allemaal over

Joyce .
Wat een lieve woorden. Wij vonden het geweldig om voor jullie de droomtaart te mogen maken. Graag zien we jullie nog eens terug.
17-06-24
10101

Wat een mooie zaak is Enjoy cakes, vriendelijk personeel, kregen zelfs een rondleiding.
Onze bruidstaart was precies zoals we wilde , en het smaakte ook helemaal top!
We hebben alleen maar positieve reacties gehad op de taart qua smaak en iedereen vond de taart er mooi uitzien.
Enjoycakes is zeker een aanrader!!!

Joyce .
Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten. Dankjewel voor het vertrouwen!
17-06-24
10101

We hebben enorm genoten van de taart en wat zag deze er prachtig uit! Voor beide lagen hadden we een andere smaak vulling gekozen wat helemaal geen probleem was. Er werd goed meegedacht en alles was mogelijk. De taart is precies vormgegeven zoals wij dit van te voren hadden besproken. De algehele taart heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen. Heel fijn dat er een doosje meegebracht wordt waardoor je de dagen na de bruiloft nog lekker samen na kan genieten van een stukje taart.

Joyce .
Wat een fantastische feedback, dankjewel! We zijn ontzettend blij dat jullie zo hebben genoten van de taart en dat deze helemaal naar wens was!
13-06-24
10101

Op zondag 26 mei hebben wij onze prachtige taart mogen aansnijden op onze sprookjesachtige bruiloft. Wat een waanzinnige taart! Alles was perfect, de buitenkant was zo mooi en de binnenkant zo heerlijk. Om je vingers bij af te likken. Onze taart viel zo enorm in de smaak bij al onze gasten. Jullie hebben geluisterd naar al onze wensen! Wij willen jullie daarom ook zo ontzettend bedanken!!

Joyce .
Wat geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten van de taart op jullie sprookjesachtige bruiloft! We zijn ontzettend blij dat alles perfect was en dat de taart zo in de smaak viel bij jullie gasten. Bedankt voor jullie enthousiaste reactie!
13-06-24
10101

Wat was onze taart prachtig zeg. En niet geheel onbelangrijk ook nog eens heel erg lekker ! ❤️
Iedereen heeft er heel erg van genoten, Dankjewel Enjoy cakes. 🩷

Joyce
Fijn te horen dat iedereen zo heeft genoten! :D
04-06-24
10101

Het contact met Enjoy Cakes was heel prettig en de proefsessie erg leuk. De bruidstaart die ze hebben gemaakt, overtrof onze verwachtingen zowel in uiterlijk als in smaak. Ook onze gasten waren heel enthousiast over de taart.

Joyce .
Wat een lieve woorden. Wij vonden het geweldig om voor jullie de droomtaart te mogen maken. Graag zien we jullie nog eens terug.
04-06-24
10101

Leuke en rustige proeverij gehad. Taart super lekker. Helaas voor het eetbare papier niet was kneiter hard geworden. Maar uit eindelijk gaat het om de taart. Iedereen vond em prachtig en lekker.

Joyce .
Dankjewel voor de mooie review! Het klopt inderdaad dat edible paper wat harder wordt, zeker als er veel lagen op elkaar zitten. Dit is ook meer voor decoratie dan om van te smullen. En dat is volgensmij wel gelukt, dat smullen ;)
28-05-24
10101

Enjoy Cakes heeft voor ons een prachtige bruidstaart verzorgd. Super service en vooral heel erg lekker!

Joyce .
Geweldig om te horen dat jullie zo hebben genoten. Wij vonden het een feestje om jullie taart te mogen maken.
28-05-24
10101

Onwijs mooie en vooral lekkere taart op onze trouwdag verzorgd door Enjoy-Cakes. Vooraf een fijne proefsessie gehad waarbij we onze wensen hebben kunnen bespreken. Op de dag zelf zag de taart er precies zo uit als dat we verwacht hadden! Voor een gast met een allergie werd er nog een aparte taart gemaakt. Super blij met de taart en hoe alles geregeld is door Enjoy-Cakes!

Joyce .
Super dat alles zo goed is gegaan en dat jullie tevreden zijn! Fijn dat de taart precies was zoals verwacht. Veel geluk samen!
10-05-24
10101

Wij hebben een leuke proeverij gehad in de bakkerij. Daar hebben we een voorbeeld laten zien van de taart die we graag wilden en gelukkig was dat mogelijk. Heel erg fijn! De taart was super mooi en ook nog eens heerlijk!

Joyce .
Wat leuk om te horen! Fijn dat alles naar wens was!
10-05-24
10101

Van mijn Zussen hebben mijn man en ik een bruidstaart gekregen als huwelijks cadeau. Ik mocht mee naar de tasting en kreeg nog stukjes mee naar huis voor mijn man om te proeven. We mochten ook zelf kiezen hoe de buitenkant er uit zou komen te zien, fondant of boterstempels. Hierna hebben mijn zussen de
Leiding genomen en uitleggen hoe de taart er uit moest komen te zien. Hier hadden wij zelf geen invloed op. Op de dag zelf stond er dan ook een geweldige 3 lagen witte bruidstaart in StarWars thema.
Naast dat de taart heerlijk was sloot hij compleet aan bij ons

Joyce .
Wat een fantastisch cadeau van je zussen! Geweldig dat je zussen daarna de verrassing voor hun rekening namen met een prachtige StarWars themataart
25-04-24
10101

Wij zagen ze voorbeeld taarten van Enjoy Cakes en zagen gelijk onze droomtaart. De proeverij was erg leuk, en we hebben precies kunnen bespreken wat we wilden. De communicatie via email ene telefoon ging soepel. De taart zelf was erg lekker, volgens een aantal gasten zelfs de lekkerste bruidstaart die ze ooit hebben gehad!

Joyce .
Bedankt voor deze geweldige feedback! Het doet ons heel goed om te horen!
25-04-24
10101

Voor ons huwelijk hebben wij een geweldige taart laten maken bij Enjoy Cakes. Met een hele gezellige voorproefmiddag en goede afspraken vooraf over al dan niet bloemen matchend met het trouwboeket, levering aan de feestzaal, etc. waren veel zorgen weggenomen vwb het regelen. En dat is helemaal goed gekomen, dat is heel wat waard als je weet hoeveel er geregeld moet worden voor een trouwfeest. Op de dag zelf zag het er allemaal perfect uit, maar ook de smaak was top! Onze gasten en wijzelf uiteraard vonden de taart heerlijk smaken! Dikke aanrader, Enjoy Cakes!

Joyce .
Wat fijn om te horen dat jullie ervaring met ons zo positief was! We zijn erg blij dat alles naar wens was, van de proeverij tot de levering en natuurlijk de smaak van de taart zelf
25-04-24
10101

Hele prettige samenwerking, werd goed geluisterd naar onze wensen en het resultaat was beter dan we hadden kunnen hopen. Prachtige bruidstaart en cupcakes gekregen, helemaal naar wens. Kregen  achteraf meerdere keren te horen hoe mooi het eruit zag en vooral dat het allemaal heerlijk smaakte!

Joyce .
Hartelijk dank voor jullie mooie complimenten! Het was voor ons een plezier om met jullie samen te werken en precies datgene te creëren waar jullie van droomden voor jullie speciale dag
25-04-24
10101

Voor onze bruiloft vorig jaar hebben we een taart besteld bij Enjoy-Cakes. De proeverij was erg leuk om te doen en gaf goed de mogelijkheid om de verschillende smaken en afwerkingen met elkaar te vergelijken. Joyce luisterde vervolgens ook goed naar onze wensen, die zich exact vertaalden in het eindresultaat. De taart was heerlijk en ontzettend mooi afgewerkt! Onze gasten zeggen nog steeds dat onze taart zo lekker was! Absoluut een aanrader dus!

Joyce .
Wat geweldig om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de taart en de service! Het was een genoegen om samen de perfecte smaken en ontwerp voor jullie grote dag uit te kiezen.
25-04-24
10101

De taart op onze bruiloft was prachtig en smaakte erg goed. We hadden naast de taart nog een aantal cupcakes en cakepops, wat het helemaal compleet maakte. De gasten vonden het ook lekker & mooi eruit zien. We hebben van te voren een proeverij gedaan, wat een erg gezellige avond was. De medewerkers zijn spontaan en denken goed mee.

Joyce .
Hartelijk dank voor jullie lieve woorden en dat jullie deze bijzondere dag met ons wilden delen! Het doet ons veel plezier te horen dat zowel de taart als de cupcakes en cakepops in de smaak zijn gevallen
25-04-24
10101

Een glutenvrije bruidstaart laten maken door Enjoy-Cakes. Van tevoren mochten we onze favoriete smaken doorgeven om tijdens de afspraak te proeven. Het proefmoment werd leuk verzorgd met minitaartjes en zelfs het oefenen van het aansnijden. Er werd uitgebreid de tijd genomen en we mochten zelfs nog extra smaken proeven. Daarna werd het uiterlijk van de taart besproken en daarbij werd erg goed naar onze wensen geluisterd. Het heeft geresulteerd in een prachtige taart die helemaal naar onze wens was. De smaak was ook erg goed. Over de communicatie waren wij ook erg tevreden. Alles dat besproken was werd op papier gezet zodat wij het nog eens konden doornemen en eventueel aanpassingen konden maken. Vlak voor de bruiloft werden wij gebeld om alles nog eenmaal door te nemen voordat de taart echt gemaakt werd. Kortom, goede service en communicatie met een mooi en lekker resultaat! (Tip, de taart werd door onze feestlocatie verkeerd aangesneden, waardoor het effect van de taartlagen verloren ging. Bespreek dit dus van tevoren goed met de locatie!).

Joyce .
Wat geweldig om te horen dat jullie zo'n positieve ervaring hadden met ons! We zijn blij dat jullie genoten van het proefmoment en dat we uitgebreid de tijd konden nemen om jullie wensen te bespreken. Het doet ons goed dat de taart helemaal naar jullie smaak en uiterlijk was en dat de communicatie vlot verliep. Bedankt voor het delen van jullie feedback en de tip over de aansnijding van de taart, we zullen dit zeker meenemen voor toekomstige klanten. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Enjoy-Cakes en we wensen jullie veel geluk toe!
07-02-24
Pink Lemon Cards