Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!

Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.

Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.

Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.

309 Ervaringen

10101

De ouderwetse ’tien met een griffel’ zouden we uit de kast willen halen. Niet alleen voor de taart – bestaande uit drie lagen, met de vulling aardbeien-Zwitsere room, aan de buitenkant fondant en eetbare bloemetjes erop – maar ook voor de hele voorbereiding tot aan de trouwerij zelf. Vanaf het moment dat we binnenstapten voelden we de liefde voor het vak. Voor de proeverij begon kregen we twee pop uplolly’s, die zagen er zo mooi uit, zulk vakwerk; die waren bijna te mooi om op te eten. Bij de proeverij, met een heerlijke pot thee erbij, werden ons heel mooie taartjes voorgeschoteld, opnieuw kunstwerkjes. Het was moeilijk kiezen. En vooral de tijd die voor ons werd genomen, de persoonlijke aandacht, de contacten tot aan de bruiloft en daarna de dag zelf waarop iedereen werkelijk genoot van de taart, het was in één woord geweldig! Zelfs lukte het voor twee gasten glutenvrije taartjes te maken, en die zeiden allebei eveneens dat ze luchtig en heerlijk waren. De zorg en liefde die erin worden gestoken, zijn hartverwarmend. Een tien met een griffel, zoals we al schreven.

Joyce .
Wauw! Wij worden nu zelf stil van deze lieve woorden! Heel erg bedankt. Wij hopen jullie nog eens terug te zien.
15-09-22
10101

“Buiten dat de taart er fantastisch uit zag, smaakte het echt heerlijk. We hebben van onze gasten ook heel veel complimenten gekregen over de taart. Ik raad Enjoy-Cakes zeker aan, leuk contact en een prachtige, heerlijke taart!”

9,2101

Enjoy cakes heeft voor onze bruiloft fantastische cupcakes gemaakt! Precies zoals wij het in gedachten hadden! Smaakte heerlijk!

Joyce .
Dankjewel voor de mooie review!
06-09-22
10101

Enjoy-cakes raad ik zeker aan. Tijdens het proeven van de bruidstaart hebben ze meegedacht met onze wensen.
Een week oor de bruiloft hebben ze contact opgenomen om alles definitief door te bespreken.
De taart was erg lekker en zag er beeldig uit!

Joyce .
Fijn te horen! Dankjewel :D
06-09-22
10101

Op 12 Augustus hebben wij onze bruidstaart en sweets mogen ontvangen. Van het begin van de bestelling tot aan de levering alles top geregeld!

Joyce .
Dankjewel :D Wij vonden het geweldig jullie taart te mogen maken :D
05-09-22
10101

Gisteren hebben wij onze prachtige bruidstaart van Enjoy cakes mogen ontvangen op onze bruiloft. De taart was heerlijk en perfect volgens onze wensen die we tijdens onze afspraak in de winkel hebben besproken met Joyce. Daar hebben we mogen proeven en konden we besluiten welke smaken we wilden.

Wij (en al onze gasten) waren heel blij met de taart en Joyce is super!

Zeker aan te raden!

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden! Fijn dat jullie hebben genoten van de taart :D
05-09-22
10101

Enjoy Cakes heeft voor ons een perfecte taart geleverd op onze trouwdag. We kregen er ontzettend veel complimenten over van onze gasten. Dat ze het zo heerlijk vonden en waar ik de taart wel niet had besteld want ze hadden nog nooit zo’n heerlijke taart geproefd. Ook werd er super meegedacht over Allergieën van de gasten en werd alles nog even goed door besproken paar dagen vooraf wat ik als heel prettig ervaarde. Want dan weet je precies dat wat je afspreekt samen klopt met wat in de offerte stond. Echt super! Normaal zeggen ze komt dat zien! Komt dat zien! Maar hier zou ik zeggen Komt dat proeven! Komt dat proeven ! ????Dikke 10

Joyce .
Wat een lieve woorden! Wij vonden het een feestje om voor jullie de bruidstaart te mogen maken. Graag zien we jullie nog eens terug bij ons in de winkel!
02-09-22
10101

We hebben genoten van een prachtige taart die ook nog eens heerlijk was! De proeverij en kennismaking vooraf waren ook erg fijn. Ze zijn super creatief en professioneel.

Joyce .
Bedankt voor de mooie woorden. Wij vonden het een eer om iets moois voor jullie te mogen maken!
01-09-22
10101

We hebben in de ochtend een afspraak gehad met Joyce en hebben van tevoren kunnen aangeven welke smaken we lekker vonden. De proeverij was een hele leuke ervaring en daardoor konden we goed de juiste vulling kiezen voor onze taart. Nadat we de foto’s hadden gezien in het boek hebben we zelf er een draai aangegeven en kregen we onze mooie en lekkere bruidstaart met echte bloemen. We raden iedereen aan om je bruidstaart bij Enjoy-Cakes te halen.

Joyce .
Heel leuk om te horen dat jullie zo hebben genoten! Wij hebben met veel plezier jullie droomtaart gemaakt. Graag tot ziens!
31-08-22
10101

Op 09-07-2022 hebben wij de mooie taart mogen aansnijden die Joyce en haar team van Enjoy Cakes tot in de puntjes naar onze wensen hebben verzorgd. Het was een mooi totaal plaatje met de mooie grove boomstamschijf en hoepel die we hadden aangeleverd. Joyce heeft de bloemen opgehaald bij de bloemiste die wij in ons gehele thema hebben gebruikt en deze waren mooi verwerkt op de taart en hoepel. Super service en fijne gesprekken. We hebben gesmuld, hij was super lekker.

Bedankt Joyce en team.

Veel liefs, Jan, Gertrude & Levi

Joyce .
Lieve Jan, Gertrude en Levi, Bedankt voor jullie mooie woorden. Wij vonden het een feestje om voor jullie te taart te mogen verzorgen. Tot ziens.
26-08-22
10101

Wat hebben wij genoten van deze prachtige taart! Zo mooi, precies wat er wilde. Of eigenlijk nog beter dan ik had gedacht. En hij smaakte ook nog eens fantastisch!! Bedankt, veel liefs

Joyce .
Super fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten! Wij hebben met veel plezier jullie taart gemaakt. Graag tot ziens!
19-08-22
10101

Wij zijn super goed geholpen bij Enjoy-Cakes. Zelf hadden wij nog geen idee wat voor taart wij moesten kiezen. Dat is bij Enjoy-Cakes geen probleem! Zij hebben ons met hun ideeën geholpen een prachtige taart samen te stellen.

Joyce .
Wij vonden het een eer om iets moois voor jullie te mogen maken!
17-08-22
10101

Prachtige bruidstaart! En goede service

Joyce .
Bedankt voor de lieve woorden. Graag tot ziens.
18-08-22
8,5101

Prachtige en heerlijke taart!

Joyce .
Bedankt voor de mooie review! Wij vonden het erg leuk om iets moois voor jullie te maken!
17-08-22
10101

Wij hadden vier verschillende cupcakes voor onze bruiloft. Ze waren echt heerlijk. Daarnaast waren ze ook nog eens heel leuk opgemaakt op boomstammetjes. De proefsessie vooraf was natuurlijk ook geen straf. Alles werd goed uitgelegd en we kregen verschillende dingen te proeven.

Joyce .
Bedankt voor je mooie woorden. Wij vonden het ook heel leuk om voor jullie de taart en de cupcakes te mogen verzorgen. Graag tot ziens.
06-08-22
10101

Super mooie en orginele taart gehad op onze bruiloft en smaakt heerlijk. Je ziet dat ze passie voor hun werk hebben. Zeker een aanrader!

Joyce .
Bedankt voor jullie lieve woorden en fijne ervaring met ons! Graag tot ziens! :)
28-07-22
10101

Na een lekkere taartproeverij en onze wensen besproken te hebben, hebben wij gekozen onze bruidstaart door Enjoy-Cakes te laten verzorgen. Op onze bruiloft hebben wij genoten van een heerlijke prachtige taart, helemaal naar wens. Absoluut een aanrader!

Joyce .
Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Graag zien we jullie nog een terug bij ons in de winkel! :)
28-07-22
10101

Het meest belangrijk: de taart was echt heerlijk. Ik heb in het verleden bij verschillende goed aangeschreven taartenbakster taarten voor mijn kids besteld maar dat was altijd mierzoet waardoor gasten nooit de taartstukken helemaal opaten. Bij enjoy cakes hebben we op aanraden onze trouwtaart geregeld en voor het eerst eindelijk een mooie taart die vanbinnen als ook de buitenkant echt heel lekker was (ook voor alle gasten) en goed in balans wat betreft de smaken. Voortaan weet ik waar ik ook de verjaardagstaarten van mijn kids ga bestellen ????

Joyce .
Wij maken graag minder zoete taarten! Leuk dat jullie zo enthousiast zijn. Graag tot de volgende taart! :D
21-07-22
10101

De taart was prachtig en smaakte echt heel goed. Het is van hoge kwaliteit. Joyce kan heel goed inspelen op je wensen en snapt wat je wilt. Uit jouw verhaal kan zij een prachtige en lekkere taart maken voor op je speciale dag.

Joyce .
Bedankt voor jullie mooie woorden. Graag nog eens tot ziens! :)
19-07-22
10101

Lekkere en mooie taart, precies zoals wij die wilden! Alles wat we wilden was mogelijk en er werd goed met ons meegedacht.

Joyce .
Bedankt voor je mooie beoordeling! :D Graag nog eens tot ziens
13-07-22
10101

Wij hebben echt genoten van de bruidstaart van Enjoy-Cakes op onze trouwdag. Het uitzoeken van de taart d.m.v. een proeverij was al een feestje op zich. Omdat wij allebei een andere smaak het lekkerst vonden, zijn we voor verschillende smaken per laag gegaan. Top dat dit kon! En heel belangrijk.. even oefenen met het aansnijden van de taart natuurlijk!
De taart zag er prachtig uit en smaakte heerlijk, bedankt voor alles Joyce en team!

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden :D We hebben met veel plezier jullie taart gemaakt :D
06-07-22
10101

Superlekkere en mooie taart gemaakt door de dames van Enjoy-cakes. Volledig in juiste kleuren van onze bruiloft.

Joyce .
Fijn te horen! Dankjewel :D
04-07-22
10101

“Wij hebben een prachtige, overheerlijke bruidstaart aangesneden op 10 juni. Het was een plaatje om te zien, met kleurrijke bloemen en twee gouden donuts bovenop. Maar bovenal was de taart overheerlijk. We hebben gekozen voor de smaken Licor 43 en Mango-Passievrucht. Lekker zomers en fris. Fantastisch dat de passievrucht pitjes er gewoon in zijn verwerkt, die waren zo lekker crunchy. De hele dag door hebben gasten ons gevraagd door wie en waar de taart gemaakt was, hij viel echt in de smaak. Enige nadeel was dat de toplaag met de Licor 43 zo snel op was, dat wij er niets meer van hebben kunnen bewaren. De communicatie met Joyce en haar team verliep te allen tijde soepel en ook waren ze heel flexibel wanneer er aanpassingen moesten worden gedaan. Al met al een dikke aanrader!”

Joyce .
Fijn te horen dat de taart zo in de smaak viel! :D Binnenkort maar een nieuwe taart bestellen voor jullie zelf ;) Lekker met Likeur 42- mandarijn smaak :)
04-07-22
10101

Was echt heerlijk! Mango & passievrucht Bavarois vulling. Taart was precies zoals wij wilden. We waren allemaal onder de indruk van deze geweldige taart. Echt een aanrader!!

Joyce .
Dankjewel! :D Smaak vinden wij het belangrijkste van de taart! heel fijn te horen dat hij zo gesmaakt heeft :)
27-06-22
10101

Bij het afspreken van de taart voor onze bruiloft werden we eerst verwend met een heerlijke proeverij van smaken. Met hulp van Joyce kwamen we tot de uiteindelijke keus voor de grote dag.
Wat een prachtige en heerlijke bruidstaart is het geworden! En de cakepops voor de kinderreceptie waten te schattig! Dank, lieve mensen van Enjoye-Cakes!

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden :D We hebben met veel plezier jullie taart gemaakt :D
24-06-22
10101

Wat was het al een feestje om de proeverij te komen doen. Er werd goed meegedacht. En hieruit is een prachtige taart gekomen. En wat was hij heerlijk. Zelfs het glutenvrije taartje was een plaatje! Wij bestellen zeker weer een taartje als we een jaar getrouwd zijn. Ik kan enjoy cakes zeker bij iedereen aanraden.

Joyce .
Fijn te horen! dankjewel :D
24-06-22
10101

Heerlijke en hele mooie taart. Echt naar onze wens geweest

Joyce .
Super te horen dat alles naar wens is geweest :D Dankjewel!
23-06-22
10101

Super mooie en heerlijke taart! Fantastische service!

Joyce .
Dankjewel! Heel fijn te horen :D
23-06-22
10101

In december 2020 alweer zochten wij onze trouwtaart uit bij Enjoy Cakes. Na lang zoeken op internet vonden we deze zaak het leukst er uit zien omdat er zoveel verschillende soorten taarten waren voor verschillende aangelegenheden! Na een proefsessie wisten we het zeker, we wilden enjoy cakes onze trouwtaart laten maken. Toen ons huwelijk door corona in 2021 werd verschoven naar 2022 was dit ook geen enkel probleem en konden we gewoon alles wat we besproken hadden meenemen naar onze nieuwe trouw datum. Uiteindelijk hebben we nog maar even contact hoeven hebben voor de grote dag omdat alles al zo goed was opgeschreven en was gecommuniceerd. Wel zo fijn als het al zo druk is met de rest. Op 09 juni gingen we trouwen en zag ik onze trouwtaart voor het eerst, wat een plaatje! De dag van te voren hebben we nog de bloemen afgegeven die we op de taart wilde en deze zaten er super mooi op. Ik heb me die dag geen één seconde druk gemaakt of het wel goed zou gaan met leveren, de taart was er immers al 2 uur voor het taart moment aanwezig op de locatie. Ik kan echt iedereen aanraden bij Enjoy Cakes hun trouwtaart te laten maken als je zin hebt in een ontspannen sfeer en je je absoluut niet druk wilt maken om de trouwtaart.

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden! :D
15-06-22
10101

Wij hebben genoten van Enjoy Cakes! Joyce en haar team maken zulke prachtige taarten. Wij kunnen enjoy Cakes aan iedereen aanraden! Wij hadden een prachtige bruidstaart en niet geheel onbelangrijk hij was heerlijk.

Joyce .
Dankjewel! Fijn te horen dat jullie hebben genoten van de taart :)
10-06-22
10101

Onze ervaring met Enjoy cakes was geweldig, de taartproeverij heel gezellig en lekker echt een super leuke ervaring. Joyce neemt de tijd om je te leren kennen wat het een leuke persoonlijke ervaring maakt, de smaken waaruit je kan kiezen zijn heel lekker en ook wel uniek en apart zodat je niet alleen maar standaard smaakjes hebt. De taart was heel netjes geleverd en precies zoals we hadden afgesproken zag deze er uit. Wij raden dit iedereen aan!

Joyce .
Dankjewel voor de mooie woorden! :)
10-06-22
10101

Enjoy cake Spijkenisse heeft een onze bijzondere taart voor ons gemaakt!! En hij was zo perfect!! 1/3 bruidstaart 1/3 door onze dochter ontworpen en 1/3door onze zoon. Wat was hij bijzonder en mooi..

Joyce .
Over deze taart wordt nog lang nagepraat! :D Dankjewel!
10-06-22
10101

Wij hebben onze trouwtaart bij Enjoy Cakes laten maken en wat een ervaring was dat. Het eerste contact verliep heel soepel met Joyce. We hebben een afspraak ingepland voor de proef sessie waarvoor wij 3 smaken mochten kiezen.
De sessie was echt heel erg leuk, je merkt dat Joyce het vak met heel veel plezier uitoefende.
Uiteindelijk heb en wij gekozen voor ene semimaked taart met bloemen waterval en cluster drip. Uiteindelijk duurde het natuurlijk nog even voordat de bruiloft was en belde Joyce een aantal weken van te voren op om te bespreken welke bloemen wij op de taart wenste.

Het eindresultaat was prachtig en super lekker. Wij komen hier zeker vaker terug!

Joyce .
Dankje wel voor je mooie woorden! :D
09-06-22
10101

Je krijgt wat je vraagt. Ze denken met je mee. Zijn vriendelijk en passen zich helemaal aan naar jouw wensen. De taarten en sweets zijn heerlijk en ook nog eens prachtig!

Joyce .
Dankjewel!
03-06-22
10101

Wat een geweldig mens je wordt spontaan al blij als je haar ziet.. en dan moet de taart nog komen die net zo fantastisch en sprankelend is!! En niet te vergeten heeeeeel lekker

Joyce .
Dankje wel voor je mooie woorden! :D
03-06-22
10101

Enjoy Cakes, maakt de meest geweldige taarten, die ook nog eens heerlijk smaken.
Een aanrader!!

Joyce .
Dankjewel! :D
03-06-22
Pink Lemon Cards