Rosalie en Shane
Enjoy Cakes heeft ons heel goed geholpen bij het kiezen van onze bruidstaart. Samen met hen hebben we het ontwerp getekend en het zag er precies zo uit als we wilden. De taart smaakte ook heerlijk. Ik raad Enjoy Cakes iedereen aan!
Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!
Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.
Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.
Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.
Enjoy Cakes heeft ons heel goed geholpen bij het kiezen van onze bruidstaart. Samen met hen hebben we het ontwerp getekend en het zag er precies zo uit als we wilden. De taart smaakte ook heerlijk. Ik raad Enjoy Cakes iedereen aan!
Wij zijn vorig jaar ontzettend fijn geholpen bij Enjoy Cakes. Geen moment spijt gehad van onze keuze voor de bruidstaart. Wij vinden onze taart nog steeds de mooiste die er is ( en de lekkerste!). Alles wat wilden is uitgevoerd, kortom, niet langer twijfelen en kiezen voor Enjoy Cakes!
Encanto taart voor mijn dochter,
Prachtig kunstwerk ????, vond het zo zonde, om aan te snijden, zo mooi was de taart. En niet te vergeten onwijs lekker, en niet te vergeten de vriendelijkheid, gezelligheid en warmte die je ervaart bij enjoycakesnl is geweldig. Wij zijn nieuwe vaste klanten. Raad het iedereen aan.
De taart hebben we door enjoy cake laten maken. Voor de bruiloft hebben we drie heerlijke stukken mini taartjes mogen proeven. Waarbij we zelf drie smaken mochten opgeven. Deze mini taarten waren al erg lekker. Verder hebben we besproken hoe onze droomtaart eruit moest komen te zien.
Tijdens het gesprek was ze meedenkend en gaf ze verschillende voorbeelden om de taart beter te specificeren. Zo hebben we op haar advies echte bloemen als decoratie op de taart genomen. Hierbij adviseerde ze verschillende bloemisten waar zij goede ervaringen mee heeft.
Een paar weken voor de bruiloft hebben we nog een keer alles door besproken of wij er nog mee eens zijn wat er gemaakt word of dat we nog wijzigingen hadden.
Toen we de taart voor het eerst zagen vonden we de taart er erg mooi uit zien. Precies zo als wij het voor ogen hadden. De taart smaakte daarnaast ook nog erg lekker. Ook de veganistische cupcake was erg in de smaak gevallen. Dit is de reden dat wij Enjoy cake aanraden om je (bruids)taart te kopen.
Wij hebben een bestelling geplaatst voor een babyshower taart.
Deze was boven verwachting prachtig,iedereen werd er stil van!
Daarbij was de taart enorm lekker.
Jullie hebben geweldig werk afgeleverd.
Joyce en team, enorm bedankt voor dit prachtige moment!
Mvg,Wilma van der Starre
Verslaafd aan de Cheesecake! Heerlijk! Een mooie zaak met allerlei lekkers. Super vriendelijke personeel.
De taart was een groot succes en precies zoals wij die hadden verwachten.
Er is daarom ook geen stukje overgebleven, veel gasten hebben nl nog een stukje genomen 😉
Wij zijn 27 juli 2019 getrouwd en alles is natuurlijk een groot puzzelwerk wanneer je gaat trouwen. Zo ook de taart, dit voornamelijk omdat ik, Peggy, de bruid een melk en lactose allergie heb. Er waren eigenlijk weinig banketbakkers of creatievelingen die met ons mee dachten. Het was vaak teveel moeite of te duur. Het laatste was voor ons geen probleem als men ook qua service wat meer hun best deed. Totdat we Joyce Smaling van Enjoy- cakes belde en Joyce Smaling aan de telefoon kregen. Niets was teveel alles kon en alles mocht. Zelfs meedenken in de prijs maar dat viel ons reuze mee want ik wilde alle lagen kunnen eten van onze bruidstaart. We hadden een 4 laagse bruidstaart met de meest heerlijk exotische smaken, half naked met vlinders en echte bloemen besteld. Ook hadden we de wens voor een taarten tafel . Dus dat kwam helemaal goed met leuke kleine lekkernijen. Compleet verzorgd en opgemaakt. De taart was een kunstwerk op zich en aan al onze wensen was voldaan. Alles ging in overleg en nog moeite was gespaard om ons de weddingcake van onze dag te geven. Voordat we de taart hadden kregen hebben we zelfs nog een proeverijtje gehad. Man man dat was al een feestje op zich, zo leuk, mooi en verzorgd. Als je in de winkel van Enjoy-cakes komt wordt je al gelukkig door de aankleding heel zoet en prachtig. Ik raad een ieder aan, voor welke gelegenheid dan ook, je taart te halen bij Enjoy-cakes. Joyce weet waar ze over praat en neemt de tijd voor je. Denkt met je mee. De taarten zijn echte kunstwerken je ziet de passie en liefde er echt in terug. Ze wilt echt dat je geniet van de taart. Well we did!!!! Nogmaals bedankt Joyce van Enjoyc-cakes voor de briljante taart en fijne zorgen.
Heel blij dat we onze taart hebben laten maken door Enjoy Cakes. Tijdens een prettig eerste gesprek en het proeven van meerdere smaken al onze wensen besproken en meteen een prijsopgave gekregen.
Een paar weken voor de bruiloft belde Joyce nog op om alles nog eens door te nemen of het klopte (fijn!). We hebben het met een gerust hart uit handen gegeven, en de taart was uiteindelijk inderdaad precies zoals we hem wilden (ook de verse bloemen erop gedaan), perfect!
De eerste keer dat we langs kwamen hebben we heerlijke taarten geproefd, niks was te gek en alles kon. Na die dag een bestelling geplaatst, maar na een tijdje toch gewijzigd door verandering in onze planning, dit was allemaal geen probleem, ook het ontwerp van de taart nog aangepast, alles was mogelijk. De taart was prachten en smaakte heerlijk!
Joyce heeft ons super geholpen. Vlak voor de bruiloft nam ze nog even contact op om alles door te nemen en te bevestigen.
En wat was de taart mooi geworden en lekker! Veel mensen kwam voor een tweede stukje!
Super service! Geweldige taart!
Bedankt voor de prachtige bruidstaart.Onze bruidstaart kwam van Enjoy-cakes ,leuke ontvangst van Joyce dacht ook mee met het ontwerpen van onze bruidstaart,heerlijke vulling van champagne -framboosbavaroise, het was werkelijk een plaatje geworden zonde om aan te snijden.
Bedankt Joyce voor de goede adviezen en de prachtige bruidstaart.
Een heerlijke taart hadden wij voor onze bruiloft! Hij zag er precies zo uit als we hadden doorgegeven. Het contact was super.
Ben je opzoek naar iets speciaals en iets moois! Dan ben je bij Enjoy cakes aan het juiste adres. Vanaf begin meedenken en een leuk proef avond.! Naast dit alles was het op de dag zelf in 1 woord TOP! Iedereen blij verrast klein, lekker en meer dan genoeg voor mensen die niet echt taart eters zijn!
Ben je dus ben je voor wat voor gelegenheid op zoek naar iets speciaals ga naar Enjoy cakes
De taart was super lekker en prachtig opgemaakt. Al vanaf het proeven van de verschillende taarten was het contact met Joyce super goed. Er werd nauwkeurig naar onze wensen geluisterd en tot op detailniveau met ons mee gedacht. Het eindresultaat was super mooi en bovenal echt lekker.
Wij hadden een taart met donuts eronder. Geweldig, precies wat we voor ogen hadden.
En de taart & donuts waren heeeerlijk!
De taart zag er prachtig uit zoals wij het wilden. De smaak was voortreffelijk . Heel veel goede reacties van de gasten.