Nelieke Bouw
Super fijn bedrijf! Je wordt heel goed geholpen, alles wordt naar jou wens gemaakt en het eindproduct is nog mooier dan ik verwacht had! De sevice is ook top, ze brengt alles en komt het ophalen, makkelijk en snel bereikbaar voor vragen. Heel lief en behulpzaam! Echt een aanrader! Alleen maar positief!
