Thijs & Lianne
Wij waren ontzettend blij met de bloemen, heel mooi gemaakt en helemaal naar onze wensen! Het contact wat we met Gerline voor de tijd hebben gehad was ook echt top. Ze dacht altijd met je mee en je kon haar altijd appen of bellen en reageerde super snel! Ze kwam met leuke ideeën maar liet je ook vrij en dringde niks aan. Kortom: zeker een aanrader!
