Ja ik wil…. (nog een stukje). Enjoy Cakes!

Op de allermooiste dag van jullie leven kloppen zelfs de kleinste details. Enjoy cakes ontwerpt bruidstaarten waar bruidsparen van dromen. Bruidstaarten om bij weg te smelten. Uniek, persoonlijk en – niet onbelangrijk – wáánzinnig lekker.

Een bruidstaart… precies zoals jullie het willen!
Of het nu gaat om een klassiek of modern ontwerp? Met suikerdecoratie of echte bloemen? Voor 10 man of 250 man? Alles is mogelijk.

Van idee tot ontwerp van jouw perfecte bruidstaart
Tijdens de eerste kennismaking wisselen we van gedachten over ontwerp en smaak. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in onze taartenwinkel van Enjoy Cakes in Spijkenisse. Proeven kan ook meteen. De verfijning van het ontwerp en smaak komt in een volgend stadium. Daarover maken we heldere afspraken.

309 Ervaringen

10101

Van deze taart wil iedereen eigenlijk nog een stuk zo lekker en mooi was de taart. Heel blij met onze keuze voor enjoy cakes. Echt een aanrader!!

10101

De taart was geweldig. Wij raden enjoy-cakes echt aan. Er is geen betere.

Joyce .
Wat een fantastisch compliment, bedankt voor deze mooie woorden! Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van de taart. Het was een eer om voor jullie bijzondere dag iets moois en lekkers te mogen maken. Dat jullie ons aanbevelen betekent ontzettend veel voor ons.
12-06-26
10101

“We zijn ontzettend blij met onze bruidstaart van Enjoy Cakes! De taart zag er niet alleen prachtig uit en paste perfect bij onze bruiloft, maar smaakte ook heerlijk. Onze gasten waren vol lof over de smaak en presentatie. Het was duidelijk dat er veel aandacht en vakmanschap in de taart was gestoken. Bedankt voor het creëren van zo’n mooie en heerlijke taart voor onze speciale dag!” 🍰💕

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te lezen, bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat de bruidstaart precies aansloot bij jullie wensen en zo'n mooie toevoeging was aan jullie trouwdag. Het is geweldig om te horen dat niet alleen jullie, maar ook jullie gasten hebben genoten van de smaak en presentatie. Wij maken iedere bruidstaart met veel liefde, aandacht en vakmanschap, dus het doet ons goed dat dit zo is opgevallen. Bedankt dat wij onderdeel mochten zijn van jullie bijzondere dag. Wij wensen jullie een prachtige toekomst vol liefde, geluk en mooie momenten samen!
12-06-26
10101

Een prachtige taart van Enjoy-Cakes voor onze bruiloft! Je kunt merken dat zij gespecialiseerd zijn in bruidstaarten, want je wordt helemaal meegenomen in het proces met vele voorbeelden en goede adviezen. Uiteindelijk hebben wij samen een unieke taart gemaakt, helemaal zoals wij dat wilden. Er is ook heel veel moeite gedaan om een van onze gasten te voorzien van een eigen taartje ivm diverse allergieën. Dat is heel erg gewaardeerd. Een dikke 10 voor Enjoy -Cakes.

Joyce .
Wat een prachtige woorden, dank jullie wel! 🤍 Wat bijzonder om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en dat we samen jullie unieke bruidstaart hebben mogen creëren. We vinden het belangrijk om echt mee te denken, zodat de taart niet alleen mooi is, maar ook helemaal bij jullie past. Ook fijn dat het speciale taartje voor jullie gast met allergieën zo gewaardeerd werd. Bedankt voor het vertrouwen en dat we deel mochten uitmaken van jullie mooie dag. We wensen jullie alle liefde en geluk voor de toekomst samen! 💍✨
08-06-26
10101

Het team van Enjoy Cakes bestaat uit enkel toppers! Hele fijne communicatie en laagdrempelig contact over de realisatie van onze wensen gehad. Het eindresultaat mocht er wezen; zowel onze trouwtaart als de bloemencupcakes voor onze gasten waren verrukkelijk!

Joyce .
Wat een prachtige review, dankjewel! 😊 Het was een eer om onderdeel te mogen zijn van jullie bijzondere dag. Wat fijn om te horen dat zowel de trouwtaart als de bloemencupcakes zo in de smaak vielen en dat jullie het contact als prettig hebben ervaren. Wij wensen jullie heel veel geluk, liefde en mooie herinneringen samen! 💕
02-06-26
10101

Fantastische taart en wat was hij lekker! De gasten vonden de taart ook allemaal ook erg lekker en wij hebben ervan genoten. De taart was ook echt prachtig en de service was ook geweldig. Het proeven was een en leuke ervaring en de rest werd vanzelf geregeld, helemaal geweldig.

Joyce .
Wat een lieve woorden, dankjewel Kimberley! 🌸 We vinden het ontzettend fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van de taart én van de hele ervaring eromheen. Het was een feestje om jullie bruidstaart te mogen maken en we zijn blij dat ook de gasten er zo van hebben genoten. Heel veel geluk samen en bedankt voor het vertrouwen in ons team! 💕
27-05-26
10101

Vanaf de eerste ontmoeting voelden wij ons op het gemak. Overal werd rekening mee gehouden, onze dromen zijn dankzij een geweldige taart uitgekomen. De taart smaakte bij de eerste proeverij al heerlijk maar was op de dag zelf nog lekkerder! Communicatie was perfect en we zijn het team van Enjoy Cakes voor eeuwig dankbaar!

Joyce .
Wat een prachtige woorden…❤️ Ontzettend bedankt voor deze lieve review! Het betekent heel veel voor ons om te horen dat jullie je vanaf het eerste moment op jullie gemak voelden en dat we hebben mogen bijdragen aan jullie droombruiloft 💍✨ Dat de taart op de trouwdag nóg lekkerder smaakte, vinden wij misschien wel het mooiste compliment dat we kunnen krijgen 😊 Bedankt voor het vertrouwen in ons team. We wensen jullie samen een prachtige toekomst vol liefde, geluk en mooie herinneringen toe! 🥂
26-05-26
10101

De taartproeverij was een feest, en ook heel behulpzaam in de keuze die je als bruidspaar gaat maken. Verder luisterde ze goed naar de wensen die we hadden en dachten ze fijn mee over het combineren van bepaalde smaken. De communicatie verliep vlekkeloos.

Al met al een onwijs leuke ervaring met EnjoyCakes en het eindresultaat was super!!!

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te lezen, dankjewel voor jullie mooie woorden! 🤍 Heel fijn dat jullie zo positief terugkijken op de proeverij en dat we samen tot een combinatie konden komen die echt bij jullie paste. We hebben met veel plezier aan jullie bruidstaart gewerkt en vinden het geweldig om te horen dat alles zo goed bevallen is 🥂✨
22-05-26
10101

Wij hebben onze taart bij EnjoyCakes besteld en waren aangenaam verrast. Tijdens het proefmoment hadden we ruim de keuze en was het een gezellige avond. Daarnaast werd er goed naar onze wensen geluisterd en kon je dit goed terugzien in het eindresultaat. De taart was heerlijk en was precies wat we voor ogen hadden.

Naast dit alles vond ik de mondelinge communicatie erg prettig. Iets voor onze bruiloft nam EnjoyCakes telefonisch contact op om alles door te spreken, fijne validatie vonden we. Ook pakten ze zelf de communicatie met de locatie op, scheelde voor ons weer een extra stresspuntje😉.

We raden ze zeker aan!

Joyce
Wat ontzettend leuk om te lezen, dank jullie wel voor deze lieve review! 💍 Fijn dat jullie zo hebben genoten van de taart én de gehele begeleiding van proeverij tot levering. Bedankt voor het vertrouwen in ons op jullie bijzondere dag! 🥂
19-05-26
9,7101

Wij zijn via onze trouwlocatie bij Enjoy Cakes terecht gekomen. En daarna bleek dat familie van ons ook een aantal jaar geleden bij Enjoy Cakes was geweest.

Bij de proeverij voelde het gelijk al goed. Het was een relaxte, fijne sfeer. Professioneel, maar ook persoonlijk en gezellig. We werden goed meegenomen in alle mogelijkheden en het proces.

Prachtige taart. Precies zoals we wilden. Meerdere complimenten gekregen over de smaak.

Joyce .
Wat een mooie woorden, dankjewel! 🤍 Super fijn dat de proeverij goed voelde en dat de taart precies was zoals jullie wilden – en dat jullie zoveel complimenten kregen over de smaak maakt het helemaal af!
30-04-26
10101

Fijne mensen, goeie communicatie en het belangrijkste: overheerlijke taart!

Joyce .
Dank je wel voor je mooie woorden! 😊 Super fijn om te horen!
24-04-26
10101

Wij hebben een fantastische ervaring gehad met Enjoy-Cakes. Vanwege mijn allergiëen was het nog even spannend. Enjoy-Cakes heeft dit goed opgepakt en begrepen deze spanning volledig. Al bij het eerste bezoek (proeverij vanaf het eerste koekje bij de thee) was alles tot in de puntjes geregeld. Daar was ons vertrouwen al gewonnen en we hebben een heerlijke taart gehad op onze bijzondere dag!

Joyce .
Wat een mooie review, dank jullie wel! Super fijn om te horen dat jullie je vanaf de proeverij al op je gemak voelden en dat we goed met de allergieën hebben kunnen meedenken. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en de lieve woorden.
15-04-26
10101

We zijn ontzettend blij met onze bruidstaart! De smaak champagne-framboos was werkelijk fantastisch – fris, verfijnd en perfect in balans. Onze gasten waren er ook vol lof over en de taart viel bij iedereen enorm in de smaak.

Maar wat ons echt sprakeloos maakte, was het design: wauw! De taart is boven verwachting mooi geworden. Elk detail klopte en het geheel paste perfect bij onze dag. Het was niet alleen een heerlijke traktatie, maar ook een echte blikvanger.

Heel erg bedankt voor dit prachtige én smaakvolle meesterwerk!

Joyce .
Wat een geweldige review, dank jullie wel! 🤍 Super leuk om te horen dat de champagne-framboos zo goed in de smaak viel en dat de taart precies zo mooi was geworden als jullie hadden gehoopt. Daar doen we het voor! Nogmaals gefeliciteerd met jullie huwelijk en bedankt voor het vertrouwen in ons! 💍✨
24-03-26
10101

After the nice tasting in their beautiful location we decided to go with Enjoy Cakes and they didn’t let us down on our big day. The cake was delivered to the venue as promised and looked spectacular. It was delightful and was thoroughly enjoyed by ourselves and all of it guests. We can heartily recommend Enjoy Cakes and wish to thank them for helping to make our wedding day so special

Joyce .
Dear Michael, Thank you so much for your wonderful review! We’re truly happy to hear you enjoyed the tasting and that your wedding cake looked spectacular and tasted delicious on your big day. It means a lot to us that you and your guests enjoyed it so much. Thank you for trusting us with such a special moment — we wish you both a lifetime full of love and happiness!
16-02-26
10101

Enjoycakes heeft een fantastisch mooie en heerlijke taart voor ons gemaakt! In de kleuren van onze trouwkaart en echte bloemen die ook in de boeketten en corsages zaten. Hij was exact wat ik gehoopt had. We hadden de smaak framboos-champagne, heerlijk!

Joyce .
Dankjewel voor deze mooie review 🥰 Wat fijn dat alles helemaal naar wens was. We hebben met veel liefde aan jullie taart gewerkt. Heel veel geluk samen! 💕
19-01-26
10101

De lekkerste en de mooiste taart ooit.
Service en communicatie met Enjoy cakes is ook fantastisch

Joyce .
Wat een lief bericht, dankjewel! 🥰 We hebben met heel veel plezier jullie taart mogen maken. Super fijn om te horen dat niet alleen de taart, maar ook onze service en communicatie zo goed bevallen zijn. Bedankt voor het vertrouwen en geniet lekker na van alles! 💕
06-12-25
10101

Enjoy Cakes was van A tot Z een feestje met een geweldige ervaring en een overheerlijke smaak. Wat begon met de taste test avond, waarbij we heerlijke smaken en combinaties konden proeven en we stapje bij stapje tot onze droomtaart uit kwamen. Geweldig! Zeker een aanrader.

Joyce .
Wat superlief om te lezen! We zijn heel blij dat jullie de proeverij én het hele traject zo fijn hebben ervaren. Dankjewel dat jullie dit met ons wilden delen
17-11-25
10101

Erg lekkere bruidstaart gemaakt door Enjoy-Cakes. Ook een prettig gesprek vooraf gehad

Joyce
Wat leuk om te lezen, dankjewel voor jullie mooie woorden! Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de taart én het gesprek vooraf. We vonden het erg leuk om dit stukje van jullie dag te mogen verzorgen
24-10-25
10101

🌟 Een absolute aanrader! 🌟
Wat een feest was onze taart van Enjoy Cakes! Vanaf het eerste moment dat we haar zagen, wisten we: dit is geen gewone taart, dit is een kunstwerk. Elk detail was met liefde en vakmanschap gemaakt — prachtig om te zien, bijna zonde om aan te snijden!

Maar oh, wat een smaaksensatie! De vulling van perzik-maracuja pornstar martini was ronduit zalig. Fris, fruitig, een tikje ondeugend en perfect in balans. Elke hap was genieten. Je proeft dat er met passie en oog voor kwaliteit is gewerkt.

Dankjewel Enjoy Cakes voor deze heerlijke beleving. Jullie maken niet alleen taarten, jullie maken herinneringen 💛

Joyce .
Wat een fantastische review, dankjewel! 💛 Wat leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten — van het eerste aanzicht tot de allerlaatste hap! De combinatie van perzik-maracuja pornstar martini is inderdaad een van onze favorieten, fris en nét even anders. We vinden het geweldig dat we mochten bijdragen aan zo’n bijzonder moment.
21-10-25
10101

Wij hebben een hele goede ervaring gehad met Enjoy Cakes. Zij hebben onze bruidstaart gemaakt en hij zag er echt super mooi uit precies zoals we hebben afgesproken en netjes afgeleverd op locatie zoals besproken. Ook ons bezoekje vooraf met benodigen proefrijden hebben wij als zeer bijzonder ervaren en ook erg leuk. Zo krijg je wel een beetje indruk met wat je uiteindelijk als taart geleverd krijg supergoed. De taart was echt zoals wij het hadden bedacht super

Joyce .
Wat een geweldig bericht, dank jullie wel! 🥰 Wat fijn om te horen dat alles — van de proeverij tot de levering — zo goed is verlopen en dat de taart precies is geworden zoals jullie hadden bedacht. We vonden het heerlijk om deze taart voor jullie te mogen maken en zijn blij dat jullie er zo van hebben genoten! 💍🍰✨
07-10-25
9,7101

Heerlijke, prachtige bruidstaart. Precies zoals we voor ogen hadden. Perfect! Echt een aanrader!

Joyce .
Wat superlief, dank jullie wel! 💕 Wat leuk om te horen dat de taart helemaal naar wens was — precies zoals jullie het voor ogen hadden! Dank dat we een zoet stukje mochten bijdragen aan jullie grote dag. 🍰✨
07-10-25
10101

Wij hebben een prachtige en heerlijke taart ontvangen van Enjoy Cakes. Tijdens de voorbereidingen hebben we mogen proeven en dat maakte dat onze keuze snel gemaakt was. We zijn goed geholpen en het eindresultaat was precies zoals we voor ogen hadden! Al onze gasten kwamen naar ons toe om complimenten te geven over de taart. Meer dan terecht!

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te lezen, dank jullie wel! 🥰 Wat fijn dat alles precies zo is geworden als jullie voor ogen hadden, en dat de gasten er zo van hebben genoten — daar doen we het voor! Heel erg bedankt dat we onderdeel mochten zijn van jullie bijzondere dag. 💍🍰
07-10-25
10101

Na een heerlijke taartproeverij gehad te hebben, kwamen we uiteindelijk op een prachtige bruidstaart. Hoewel je verschillende taartjes hebt geproefd en weet dat alles wat ze maken heerlijk is blijft het toch spannend op de dag zelf. Nergens voor nodig geweest! Wat een prachtige taart en misschien nog belangrijker…hij was heerlijk! Iedereen was vol lof over de smaak (sinaasappel/witte chocolade). Super bedankt voor onze prachtige en heerlijke bruidstaart!

Joyce .
Wat een ontzettend lieve woorden, dank jullie wel daarvoor! 💍✨ Wij vonden het een feestje om samen met jullie de taart uit te denken en hem daarna werkelijkheid te laten worden. Super om te horen dat niet alleen jullie, maar ook alle gasten zo enthousiast waren over de smaak en het eindresultaat. 🍊🤍🍫
30-09-25
10101

Van de proeverij tot de levering was de service top! Het was een echte toevoeging op de bruiloft en het viel erg in de smaak bij de daggasten!

Joyce .
Dankjewel voor jullie lieve woorden! 🥰 Wat fijn om te horen dat alles zo goed in de smaak viel en dat de taart echt heeft bijgedragen aan jullie mooie dag. Wij vonden het een eer om dit voor jullie te mogen verzorgen! 💍✨
22-09-25
10101

We hebben een super gezellige proeverij gehad en een hele mooie en lekkere taart uitgezocht. Altijd spannende natuurlijk als de taart er staat (keurig op tijd gekregen) en dat was nog beter dan verwacht.

Joyce .
Dankjulliewel voor jullie mooie woorden! Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de proeverij en dat de taart zelfs nog mooier en lekkerder was dan verwacht. :D
15-09-25
10101

We werden netjes begeleid tijdens het proeven van een aantal soorten. Hierdoor hadden wij een taart die voldeed aan onze wensen en erg lekker was. Wij kunnen Enjoy Cakes zeker aanraden!

Joyce .
Wat ontzettend fijn om te lezen, bedankt voor jullie mooie woorden! Heerlijk dat jullie zo goed begeleid zijn bij de proeverij en dat de taart helemaal aansloot bij jullie wensen. Super dat jullie zo tevreden zijn. Dat is precies waar we het voor doen!
11-09-25
10101

Na leuk telefonisch contact te hebben gehad zijn we nóg leuker ontvangen bij het proeven van de taartjes om tot de juiste keuze te komen. Hele gezellige ochtend gehad en heerlijk geproefd. Zeer goed verzorgd en alle tijd voor ons. Op onze trouwdag is de taart bezorgd op de locatie en precies zoals we voor ogen hadden en net zo lekker als bij de proefsessie. Ook onze gasten vonden de taart heerlijk. En voor de bruid was het een onbezorgd proostmoment, alles glutenvrij! Wij raden iedereen aan om naar Enjoy-Cakes te gaan!

Joyce .
Wat een ontzettend mooie review, dankjulliewel! Fijn om te horen dat jullie het proeven zo gezellig en goed verzorgd hebben ervaren en dat de taart op jullie trouwdag precies naar wens was. Geweldig dat ook de gasten hebben genoten en dat alles volledig glutenvrij kon, zodat het voor de bruid echt onbezorgd was. Heel bijzonder om dit terug te lezen. Dank voor jullie warme aanbeveling!
10-09-25
10101

Wat hebben we genoten van de prachtige taart van Joyce, Sandra en team! Hij was simpelweg prachtig en hij smaakte heerlijk. Precies zoals we hoopte en hadden afgesproken: luchtig, niet te machtig, rijk met verse aardbeien. Top! En eerlijke advies om voor 65 te gaan ipv 80 was ook erg gewaardeerd. We raden ze zeker aan!

Joyce .
Wat ontzettend fijn om te lezen, bedankt voor jullie lieve woorden! 💕 We zijn heel blij dat de taart helemaal naar wens was en dat jullie zo hebben genoten. Het was een feestje om deze voor jullie te maken. Dank ook voor het vertrouwen in ons advies – super dat dit zo goed heeft uitgepakt. 🥂✨
08-09-25
10101

Wij zijn ontzettend blij met de prachtige en heerlijke bruidstaart die we op onze bruiloft hebben gehad. De witte chocoladetaart met frambozenvulling was super vers en smaakte geweldig. We kregen van al onze gasten alleen maar complimenten over hoe lekker de taart was. De taart zag er bovendien schitterend uit en paste perfect bij ons strandthema. Alles was precies zo gemaakt als we vooraf hadden besproken, helemaal zoals we het in gedachten hadden. We hadden zelfs nog taart over en ook de volgende dag smaakte hij nog steeds fantastisch. Daarnaast willen we ook het team bedanken voor de geweldige service. Ze namen zelf contact op met de locatie, waardoor wij ons daar geen zorgen over hoefden te maken. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het contact verliep heel vriendelijk en professioneel.

Joyce .
Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van de bruidstaart én van onze service! 💕 De combinatie van witte chocolade en frambozen blijft een van onze favorieten, en geweldig dat dit zo goed aansloot bij jullie strandthema. Dankjewel voor jullie lieve woorden en het vertrouwen dat we onderdeel mochten zijn van jullie grote dag. 🥂🍰
01-09-25
10101

We were absolutely thrilled with our wedding cake! Not only was it stunningly beautiful, but it was also incredibly delicious. The design was exactly what we envisioned – elegant, modern, and unique, with the perfect touch of gold accents and fresh berries that tied everything together beautifully.

The craftsmanship was flawless – the smooth finish, the colors, and the details were all so well executed that our guests couldn’t stop admiring it. On top of the looks, the flavors were equally impressive. Each bite was moist, rich, and balanced – a true crowd-pleaser. Many of our guests commented on how it was one of the best wedding cakes they had ever tasted.

The whole experience, from ordering to the final presentation, was seamless and professional. The cake arrived in perfect condition and looked just as we had hoped. We couldn’t have asked for a better centerpiece for such an important day.

Thank you so much for making our celebration even more memorable. We wholeheartedly recommend this cake to anyone who wants both beauty and flavor on their special day!

Joyce .
Wow, thank you so much for your wonderful words! ✨ We’re truly delighted that the cake matched your vision so perfectly – both in looks and in taste. It means the world to us that not only you, but also your guests, enjoyed it so much. Thank you for letting us be part of your special day and for allowing our cake to shine as your centerpiece. 💍🍰
01-09-25
10101

Wat een service, ervaring en kwaliteit!
Ze nemen de tijd om naar je te luisteren, denken mee en geven advies. De taart was erg mooi, lekker en precies zoals wij hem wilde!

Joyce .
Wat een prachtige woorden, bedankt! 💕 Wij vinden het belangrijk dat jullie je gehoord voelen en dat de taart écht bij jullie past. Geweldig om te lezen dat dit zo goed is gelukt. Dankjewel dat we onderdeel mochten zijn van jullie bijzondere dag! 🥂🍰
01-09-25
10101

Heerlijke bruidstaart van Enjoy-Cakes! 🎂✨ Tijdens het proeven werd goed naar onze wensen geluisterd en de taart was prachtig én superlekker. Echt een aanrader!

Joyce .
Wat een prachtige woorden, dank jullie wel! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn en dat de bruidstaart precies aansloot bij jullie wensen. Wij vonden het een eer om dit bijzondere moment voor jullie extra zoet te maken. Heel veel geluk samen gewenst! 💍✨
22-08-25
10101

Onze bruidstaart was werkelijk perfect! Niet alleen was de presentatie precies zoals wij het voor ogen hadden, maar de smaak was ook fantastisch. We hebben van ontzettend veel gasten complimenten gekregen over hoe mooi én hoe heerlijk de taart was. Elke hap was een feestje, en het maakte onze dag nog specialer. Bedankt Team Enjoy Cakes

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te horen! 😊 We zijn blij dat de taart helemaal aan jullie wensen voldeed en dat jullie gasten er zo van hebben genoten. Het was ons een eer om een bijdrage te mogen leveren aan jullie speciale dag. Heel veel geluk samen gewenst!
15-08-25
10101

Wat een prachtige taart heeft Enjoy-cakes voor onze trouwdag gemaakt. Elk besproken aspect was aanwezig en overtrof onze beste verwachtingen ervan.
Vanaf de eerste afspraak tot aan het bezorgen is alles duidelijk en goed gecommuniceerd waardoor wij als bruidspaar nergens meer naar om hoefde te kijken. Bedankt voor jullie geweldige service en zorg van onze bruidstaart!

Joyce .
Wat een geweldige woorden, dank jullie wel! 🥰 We vinden het fantastisch om te horen dat alles precies zo is geworden als jullie hadden gehoopt en zelfs meer. Het was een plezier om jullie bruidstaart te mogen verzorgen en bij te dragen aan zo’n bijzondere dag.
11-08-25
10101

Mijn bruidstaart was super mooi en super lekker. Zeker een aanrader voor een bruidstaart!

Joyce .
Wat ontzettend leuk om te horen! 🥰 Fijn dat jullie zo hebben genoten van zowel de looks als de smaak van de taart.
11-08-25
10101

Heerlijke taart en het zag er prachtig uit. Echt een aanrader

Joyce .
Wat fijn om te horen, dankjewel! Wat leuk dat jullie zo genoten hebben, daar doen we het voor! Hopelijk mogen we in de toekomst nog eens iets moois voor jullie maken.
29-07-25
Pink Lemon Cards