Sandra en Rody
We hadden een klik met Marrika vanaf het moment dat we haar bloemenwinkel binnenkwamen. Ze heeft ons goed geadviseerd wat het beste voor ons zou zijn. Op de trouwdag bleek dat ze gelijk had. Ze heeft prachtig bloemenwerk geleverd ❤️
Ik krijg vaak de vraag of ik een favoriete bruiloft of event heb… maar heel eerlijk gezegd heb ik die niet. Alle bruiloften en evenementen zijn uniek en persoonlijk, wat het passend maakt bij het bruidspaar en de klant. Ik vind het daarom ook zo prachtig machtig mooi dat ik dit vak mag uitoefenen en ervoor mag zorgen dat elk bruidspaar en klant de bruiloft of evenement krijgt zoals zij die in hun hoofd hebben! Ik werk alles uit tot in detail en dat is vaak het belangrijkste en krachtigste puntje.
Alle bruiloften en evenementen zijn uniek en hebben een eigen verhaal!
Liefs Marrika & MB&s Wedding and Events
We hadden een klik met Marrika vanaf het moment dat we haar bloemenwinkel binnenkwamen. Ze heeft ons goed geadviseerd wat het beste voor ons zou zijn. Op de trouwdag bleek dat ze gelijk had. Ze heeft prachtig bloemenwerk geleverd ❤️
Marrika, heel erg bedankt voor je hulp. Je wist heel snel de juiste bloemen te selecteren voor het bruidsboeket toen ik het thema gaf. En mijn vrouw en ik vonden hem prachtig. Ook waardeer ik het dat je ze langs kwam brengen. Je bent een topper!
Marrika is altijd super vrolijk en doet haar werk met veel passie. Het kennismakingsgesprek met haar was erg prettig en ze dacht goed met ons mee. Ze is goed bereikbaar en we kunnen altijd bij haar terecht als we vragen hebben. We hebben er het grootste vertrouwen in dat de bloemen op onze bruiloft goed verzorgd worden en tof dat we dit bij haar, onze plaatselijke bloemiste, kunnen doen. Ook voor andere dingen, zoals een bos bloemen, leuke spulletjes en workshoppen kan je goed bij haar terecht!
Echt heel mooie bloemen en super mooi aangekleed. We hebben de dag van ons leven gehad en dat ook met dank aan marrika! Dankjewel????
We hebben bij Marrika een kennismakingsgesprek gehad voor onze bruiloft. Het gesprek hebben wij als zeer prettig ervaren. Ook het contact nu voor de bruiloft verloopt erg fijn! Marrika is goed te bereiken en denkt met je mee. Wij wilden later toch een paar aanpassingen, dit is geen enkel probleem. Al met al een professionele en service gerichte bloemist!
Marrika is supercreatief, ze denkt onwijs met ons mee en is ook nog eens een hele gezellige dame. Als wij het moeilijk vonden om iets voor ons te zien kon ze direct voorbeelden laten zien wat het voor ons makkelijker maakt om onze wensen met haar samen concreet te maken. Wij hebben er het volst vertrouwen in dat ze prachtig bloemwerk gaat maken voor onze bruiloft over een paar weken!
Ze staan altijd open om de beste advies te geven
Marrika is heel klantvriendelijk en denkt super mee. Ze heeft echt passie in haar werk en straalt dat uit. Onze bruiloft is mede dankzij haar een top dag geworden met super mooie bloemen!!
Inmiddels een detailgesprek gehad voor onze bruiloft. Marrika denkt heel fijn met ons mee en helpt goede keuzes te maken en geeft daarbij nuttige tips. We hadden een aantal wijzigingen t.o v. ons 1e gesprek maar dat was geen enkel probleem, alles kan! Wij hebben er 100% vertrouwen in dat zij onze trouwdag nog mooier gaat maken met haar prachtige bloemcreaties!
Ze heeft altijd hele verse bloemen klantvriendelijk goede producten goede ideeën fantastische winkel
Marrika’s Bloem &Stijl is fantastisch. Proffesioneel en mooi werk leveren ze.
Marikka heeft mijn bruidsboeket verzorgd, corsage van mijn man en de bloemen op tafel en ik had de tranen in mijn ogen toen mijn man het bruidsboeket aan me gaf. Het was zo ontzettend mooi. Eerlijke prijs, vriendelijke meid
Prachtig bloemenwerk maken ze. Het ziet er echt geweldig uit en niet alleen dat ze denken met alles mee. Ze moeten absoluut winnen! ????