Ilse Hardenbol
Judith was onze ceremoniemeester op onze bruiloft. We hebben getwijfeld om iemand binnen onze eigen vrienden-/ familiekring te vragen maar we zijn onwijs blij dat we dat toch niet hebben gedaan. Judith heeft het namelijk fantastisch gedaan en alles tot in de puntjes geregeld! Waar ik normaal gesproken van de planning ben kon ik het nu helemaal loslaten, zelfs ook op de bruiloft. Ze heeft ons vanaf het eerste moment goed begeleid en meegenomen in haar proces, dat maakte het contact ook erg prettig. Het is dat we niet nog een keer gaan trouwen, anders hadden we haar zo weer gevraagd. 😉
